Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@04:44:34 GMT

هوانیروز ارتش در بهترین شرایط آمادگی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۶۰۷۸

جانشین فرمانده هوانیروز ارتش ایران گفت: این مجموعه در حال حاضر در بهترین سطح آمادگی دفاعی و رزمی قرار دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

امیر سرتیپ دوم خلبان خاموشی امروز شنبه در حاشیه برگزاری دومین روز رزمایش فاتحان خیبر در منطقه شمال غرب کشور، افزود: هوا نیروز ارتش سرافراز ایران امروز، به مراتب قوی‌تر از دوران هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از کیان ملت ایران در آمادگی به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: هوانیروز ارتش در همه رزمایش‌های ارتش با موفقیت ایفای نقش کرده است و امروز نیز بسیار پرتوان‌تر از سال‌های گذشته برای دفاع از کیان ملت ایران در آمادگی به سر می‌برد و به هیچ یک از دشمنان ایران اسلامی اجازه کوچکترین نگاه چپ به خاک مام مهیمن را نخواهد داد.

امیر خاموشی با اشاره به نقش آفرینی ویژه هوانیروز ارتش ایران در رزمایش فاتحان خیبر، یادآور شد: در این رزمایش مهم پشتیبانی هوایی از یگان‌های عمل کننده بر عهده هوانیروز است و در این رابطه تاکنون عملکرید موفق داشته ایم.

وی ادامه داد: پایگاه‌های هوانیروز تبریز و کرمانشاه پشتیبانی یگان‌های عمل کننده زمینی در رزمایش مزبور را انجام می‌دهند و هم در هلی برن نفرات و هم اصابت دقیق هدف‌ها بسیار خوب ظاهر شده اند.

رزمایش فاتحان خیبر نیروی زمینی ارتش ایران از دیروز ۹ مهر، با حضور تیپ‌های ۲۱۶ زرهی، ۳۱۶ زرهی، تیپ ۲۵، گروه ۱۱ توپخانه، گروه پهپاد، جنگال، گروه ۴۳۳ مهندسی رزمی با پشتیبانی بالگرد‌های هوانیروز در منطقه عمومی شمال غرب کشور و بین محور پلدشت - جلفا آغاز شده است.

برچسب ها: هوانیروز ، ارتش ، رزمایش ، فاتحان خیبر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هوانیروز ارتش رزمایش فاتحان خیبر هوانیروز ارتش فاتحان خیبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس

گالاس باور دارد که این فصل هیچ مدافعی در لیگ برتر بهتر از ویلیام سالیبا عمل نکرده است.

طرفداری | عملکرد آرسنال در فصل جاری در حد و اندازه های قهرمانی بوده است. آنها چه قهرمان لیگ برتر بشوند و چه این عنوان را به منچسترسیتی واگذار کنند، یکی از بهترین عملکردهای تاریخ لیگ برتر را به اجرا گذاشته اند.

بخش زیادی از این عملکرد، به توانایی فردی بازیکنان باکیفیتی همچون ویلیام سالیبا و دکلان رایس مربوط می شود. ویلیام گالاس، مدافع سابق توپچی ها و تیم ملی فرانسه در این خصوص گفت: 

از نظر من ویلیام سالیبتا بهترین مدافع لیگ برتر انگلیس در فصل جاری بوده است. دکلان رایس را هم خرید فصل می نامم. به نظرم او در حال سپری کردن یک فصل فوق العاده با آرسنال است، فصلی که اولین فصل او هم محسوب می شود. او تا همین جا 6 گل و 7 پاس گل دارد. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • بدون خروج نیروهای پشتیبانی سریع ازمنطقه‌های اشغالی صلحی درکارنیست
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا