Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» گروه خودروسازي سايپا در شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰، توانسته در سايت‌هاي توليدي خود در شركت‌هاي سايپا، پارس‌خودرو، بن‌رو، سايپاسيتروئن، زامياد و سايپاديزل تعداد ۲۱۲ هزار دستگاه انواع محصولات سواري و تجاري توليد كند كه اين ميزان، نسبت به توليد ۲۰۳ هزار دستگاهي در مدت مشابه پارسال، حاكي از رشد ۵ درصدي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اين گزارش، گروه خودروسازي سايپا موفق شده با توليد اين تعداد انواع محصولات خود، ۱۰۰ درصد برنامه اعلام شده به وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمينه توليد را محقق كند.

موفقيت درخشان گروه خودروسازي سايپا در زمينه توليد خودرو در سال ۱۴۰۰ در شرايطي صورت گرفته كه اين خودروساز از سال گذشته توليد پرتيراژترين خودرو داخلي يعني خانواده پرايد را متوقف كرده و در شرایط تحریم، قطع همکاری شرکای تجاری و پاندمی کرونا توانسته با جايگزيني محصولات ايراني و تعميق داخلي‌سازي قطعات، این موضوع را به نحو شایسته مديريت کند.

نكته قابل توجه در ثبت آمار توليد ۲۱۲ هزار دستگاهي گروه سايپا آن است كه همواره به‌دليل تعطيلات نوروزي و تعطيلات تابستاني خودروسازان، آمار توليد خودرو كشور در ۶ ماهه اول بين ۳۵ تا ۴۰ درصد كل توليد سالانه است، ليكن گروه سايپا قطعا تولید گروه سایپا در انتهای سال نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.

اين در حالي است كه باتوجه به برنامه عرضه سه محصول جديد شاهين اتوماتيك، آريا و اطلس در نيمه دوم امسال پيش‌بيني مي‌شود آمار توليد خودرو در گروه سايپا تا پايان سال از برنامه مدنظر عبور كند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای پیمان جبلی فاتحان خیبر سایپا خودرو خودروسازی کرونا اربعین 1400 اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای پیمان جبلی فاتحان خیبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین، افشین دادرس در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره وضعیت تولید و قیمت دام زنده سبک، اظهار کرد: سال گذشته قیمت هر کیلوگرم دام زنده سبک بین ۲۹۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بود که امسال این نرخ به حدود ۲۵۰ تا ۲۶۰ هزار تومان درمیادین دام رسیده است.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور شرایط مراتع کشور را خوب دانست و افزود: براساس گزارش‌های سازمان هواشناسی میزان بارندگی که امسال داشتیم از سال گذشته بهتر بوده است و این نوید شرایط خوبی را در مراتع به تولید کنندگان می‌دهد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌هایی که وزارت جهاد کشاورزی در حوزه بازرگانی و حمایت از تولید داخلی دارد، دورنمای خوبی برای تولیدکننده ایجاد شود که دلگرم به تولید شود و بتواند تولید را در بازار مصرف عرضه کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۳ محصول نوآورانه و خلاق در اینوتکس ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • ۳ محصول فناورانه رونمایی شد
  • استقبال مردم بلاروس از محصولات گروه سایپا
  • شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا اعلام شد+ جدول
  • تولید منحصر به فرد گندم در گلستان / صنایع آردی که در رکود به سر می‌برند
  • کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت دام زنده سبک نسبت به سال گذشته
  • اشتوتگارت و کسب 38 امتیاز بیشتر نسبت به مقطع مشابه فصل گذشته بوندسلیگا
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی