Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:15:52 GMT

روایت‌های ناگفته «م س م و ح» در یزد منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۶۱۶۸

روایت‌های ناگفته «م س م و ح» در یزد منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین کتاب منتشر شده رحیم میرعظیم که در هفته دفاع مقدس در شهرستان ابرکوه رونمایی شد، روایت‌های ناگفته یکی از آزادگان هشت سال دفاع مقدس در برهه کوتاه چند روز اول اسارت است که تاکنون کمتر به آن پرداخته ‌شده است.

علی‌اصغر افضلی، آزاده هشت سال دفاع مقدس در این کتاب ۱۵ روز از دوران اسارت خود از شب عملیات رمضان تا زمان اسارت را روایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم میرعظیم، نویسنده این کتاب در مورد آخرین اثر منتشر شده خود به خبرنگار مهر گفت: کتاب «م س م و ح» ۲۰ خاطره از این آزاده سرافراز را بیان می‌کند و حاوی خاطراتی از آن روزهای پراضطراب است.

وی که قبل از این خاطرات ۱۹ نفر از آزادگان را در قالب کتاب «یک هفته در جهنم» منتشر کرده است، افزود: خاطرات ناگفته بسیاری در سینه آزادگان وجود دارد که کمتر منتشر شده و باید برای ثبت، ضبط و انتشار این خاطرات که بخش زیادی از تاریخ دفاع مقدس را شامل می‌شود، اقدام کرد.

کتاب «م س م و ح» توسط انتشارات فرهنگستان ادب در ۷۱ صفحه منتشر شده است.

از رحیم میرعظیم تاکنون ۱۰ کتاب در حوزه خاطرات خانواده شهدا و رزمندگان به چاپ رسیده است.

مصاحبه گری پنج کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس نیز از دیگر فعالیت های این نویسنده است.

کد خبر 5317939

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد معرفی کتاب دفاع مقدس ادبیات دفاع مقدس اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه مرز مهران عکس استانها آمار کرونا کهگیلویه و بویراحمد واکسن کرونا کرمانشاه علامه حسن زاده آملی گرگان هفته دفاع مقدس دفاع مقدس منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این کتاب ضمن مرور و بررسی کارکرد ترجیع‌بند در شعر کلاسیک و نیز دوران مشروطیت، به بررسی کارکردهای متفاوت بند ترجیعی در شعر معاصر و شعر نو فارسی پرداخته شده و با ذکر نمونه‌هایی از نیمایوشیج، اخوان ثالث، سهراب سپهری، احمد شاملو، گارسیا لورکا، آلن‌پو و … اهمیت آن از نظر شکل، ساختار و محتوا نشان داده شده است.

این کتاب را می توانید از طریق سایت‌های فروش کتاب تهیه کنید.

۲۲۰۵۷



برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900205

دیگر خبرها

  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • انتشار ۳ نمایشنامه