Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:52:26 GMT

هوادار نفت آبادان، عادل را به تلویزیون برگرداند!

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۶۱۷۴

هوادار نفت آبادان، عادل را به تلویزیون برگرداند!

رئیس جدید سازمان صدا و سیما اعلام کرد فردوسی‌پور می‌تواند به شبکه های تلویزیونی سیما برگردد

به گزارش ورزش سه، باشگاه خبرنگاران جوان رسانه خبری صداوسیما با انتشار مصاحبه‌ای از پیمان جبلی رییس جدید این سازمان از رفع ممنوعیت کار عادل فردوسی‌پور خبر داد.


پیمان جبلی در جمع خبرنگاران گفته است : عادل فردوسی پور می تواند دوباره در تلویزیون فعالیت کند و از نظر ما منعی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کلمه دوباره به این معناست که فعالیت فعلی فردوسی‌پور بعنوان تهیه‌کننده فوتبال ۱۲۰ مدنظر جبلی نیست.

 

فردوسی پور تهیه کننده ، مجری و گزارشگر توانای صدا وسیما بعد از اختلاف با مدیر شبکه سه در تهیه برنامه نود  از مجری گری و گزارش بازی های فوتبال کناره گیری کرده بود و به تهیه کنندگی برنامه فوتبال 120بسنده کرده بود.

 

 

جبلی امروز وقتی با یکی از هواداران خوزستانی فوتبال مواجه شد، بازگشت فردوسی پور را اعلام کرد. این هوادار خوزستانی که پیراهن صنعت نفت آبادان را در دست داشت ومیخواست آن را به رییس جدید صداوسیما تقدیم کند، از جبلی خواست که مقدمات بازگشت عادل فردوسی پور را فراهم کند که او نیز چنین مساله ای را پذیرفت.


نکته قابل توجه این بود که آن هوادار از جبلی بازگشت برنامه نود به تلویزیون را خواستار شد اما رییس صداوسیما فقط از بازگشت فردوسی پور صحبت کرد. 


حال مشخص نیست فردوسی پور در چه قامتی به تلویزیون برمی‌گردد و چگونه کارش را دنبال می‌کند.

برنامه نود شبکه سه صدا و سیما

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برنامه نود شبکه سه صدا و سیما فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در دیدار اخیرش با نتیجه دو بر یک مقابل هوادار تهران شکست خورد تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شود، اما جدا از مسائل فنی و نتیجه این بازی، گلر زردپوشان پیش از شروع بازی به یاد ساسان حسینی، هم‌تیمی مصدوم خود بود.

پیام پارسا در عکس تیمیِ قبل از دیدار اخیرشان مقابل هوادار تهران، لباس شماره 80 ساسان حسینی در صنعت نفت را بر تن کرد تا این چنین به هم‌تیمی خود که اخیرا با آسیب دیدگی مواجه شده، دلگرمی بدهد.

ساسان حسینی در تمرینات هفته گذشته صنعت نفت آبادان در یک صحنه با پارگی آشیل پا مواجه شد تا ادامه فصل را از دست بدهد و نتواند تیمش را در حساس‌ترین زمان همراهی کند تا گلر تیمش در دیدار مقابل هوادار به یاد او باشد.

مهاجم مصدوم صنعت نفت آبادان امیدوار است در اواسط دور رفت فصل آینده لیگ برتر به میادین برگردد و بتواند شرایط تمرینی و بازی به دست بیاورد.

دیگر خبرها

  • عادل فردوسی‌پور پس از چند سال در صداوسیما
  • ببینید | فوری؛ بازگشت عادل فردوسی‌پور به صداوسیما پس از چند سال
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم مسعود اسکویی + فیلم
  • «برمودا» قابلیت ساخت فصل‌های متعدد را دارد
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)