Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران با بیان اینکه هر ساله برخی افراد با انجام اقدامات مجرمانه خود در سطح استان تهران باعث شده‌اند که امنیت جامعه را تحت الشعاع خود قرار دهند، گفت: ضرورت دارد در چند بعد اقدامات در جهت پیشگیری از اعمال مجرمانه اراذل و اوباش در نظر گرفته شود. خبرگزاری میزان - در راستای اقدامات پیشگیرانه و کنترل تحرکات اراذل و اوباش نشستی با حضور اعضای کمیته پیشگیری از خشونت در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جاوید سوهانی، مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران بیان کرد: هر ساله برخی افراد با انجام اقدامات مجرمانه خود در سطح استان تهران باعث شده‌اند که امنیت جامعه را تحت الشعاع خود قرار دهند و احساس امنیت را از مردم سلب کنند؛ بر این اساس یکی از وظایف این معاونت انجام اقدامات پیشگیرانه در جهت کنترل تحرکات این افراد در سطح جامعه است.   بیشتر بخوانید: تعیین شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده مجرمان خشن در گلستان مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در ادامه تصریح کرد: ضرورت دارد در چند بعد اقدامات در جهت پیشگیری از اعمال مجرمانه اراذل و اوباش در نظر گرفته شود؛ با توجه به مصوبات صورتجلسه گذشته مقرر شده بود که دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه نسبت به انجام برخی از وظایف اقدام کنند.

در ادامه این نشست، هر یک از اعضاء حاضر در جلسه به ذکر نکاتی پیرامون موضوع جلسه پرداختند.

انتهای پیام/ برچسب ها: پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران اراذل و اوباش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران اراذل و اوباش پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6089765

دیگر خبرها

  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران