Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@14:54:33 GMT

توزیع غذای گرم میان مددجویان اصفهانی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۶۶۱۰

توزیع غذای گرم میان مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با ارائه گزارشی از عملکرد طرح اطعام و احسان حسینی، گفت: از ابتدای ماه محرم تا کنون بیش از ۲ میلیون پرس غذای گرم طبخ و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در سراسر استان با اعتباری بیش از ۷۲ میلیارد تومان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه طرح اطعام و احسان حسینی با همت و مشارکت حامیان، نیکوکاران، موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری انجام شده است، ادامه داد: بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان و بیش از ۲ میلیون پرس غذای گرم در ۲۲۹ آشپزخانه در سراسر استان طبخ و با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد و ۵۰۰ میلون تومان به مددجویان اهدا شد.

زارع افزود: در سراسر استان با مشارکت سپاه صاحب الزمان (عج)، گروه‌های جهادی و داوطلب به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز ۸۰۰ پرس غذای گرم و ۱۰۰ بسته معیشتی در مجموع با ارزشی بالغ بر ۷۴ میلیون تومان بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد.

وی در پایان با قدردانی از همکاری سپاه در خدمت رسانی به محرومان و مددجویان این نهاد، بیان داشت: امیدواریم با مشارکت سپاه صاحب الزمان (عج) در حرکتی جهادی و انقلابی در رسیدگی و رفع مشکلات نیازمندان، گام‌های موثری برداریم و در کنار تامین معیشت، به خودکفایی هر چه بیشتر مددجویان دست یابیم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه محرم اطعام حسینی بسته معیشتی غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه، بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند