Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@09:23:13 GMT

تاخیر پرواز تبریز- تهران به دلیل اعتراض مسافران

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۶۶۴۶

تاخیر پرواز تبریز- تهران به دلیل اعتراض مسافران

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس ایستگاه آتا در فرودگاه شهید مدنی تبریز در مورد علت افزایش پذیرش مسافر و رعایت نشدن دستورالعمل‌های کرونایی در مورد رعایت ۵۰ درصد ظرفیت پذیرش مسافر گفت: طبق بخشنامه سازمان هواپیمایی کشور از ۶ مهر تا ۱۰ مهر، شرکت‌های هواپیمایی اجازه مسافرگیری با ۸۰ درصد ظرفیت را دارند و در این بازه زمانی تمامی پروازها و پرواز شماره ۵۶۰۵ نیز با ۸۰ درصد ظرفیت پرواز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار برای ۸۰ درصدی شدن ظرفیت هواپیما، اعتراض مسافران را به دنبال داشت که در نهایت به تأخیر در برخاست هواپیما از فرودگاه تبریز منجر شد.

کد خبر 5317979

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز لغو پرواز شرکت هواپیمایی اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه مرز مهران عکس استانها آمار کرونا کهگیلویه و بویراحمد واکسن کرونا کرمانشاه گرگان علامه حسن زاده آملی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه

به گزارش صدای ایران از آنادولی،بر اساس داده‌های اداره کل امور دریایی وزارت حمل و نقل و زیرساخت ترکیه، در بازه زمانی ژانویه تا مارس ۲۰۲۳ میلادی، ۴۲ کشتی تفریحی کروز در بنادر کشور پهلو گرفتند و این میزان در مدت مشابه سال جاری به ۵۰ کشتی افزایش یافت.

تعداد مسافران کشتی‌های کروز اعم از ورودی به ترکیه، تردد از ترکیه به سایر کشور‌ها و مسافران ترانزیتی در سه ماهه نخست سال جاری با ۷۹.۱۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۶۱ هزار و ۱۱۳ نفر رسید.

در ژانویه سال گذشته ۱۲ کشتی کروز، در فوریه ۲ فروند در مارچ ۲۸ کشتی در بنادر کشور پهلو گرفتند، این تعداد در ماه‌های مشابه سال جاری به ترتیب ۱۸، ۵ و ۲۷ فروند بود.

دیگر خبرها

  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه