Web Analytics Made Easy - Statcounter

مژده لواسانی با اجرای برنامه شبانه «بسته پیشنهادی» جمعه شب ها ساعت ۲۱ به آنتن تلویزیون بازمی‌گردد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مژده لواسانی با اجرای برنامه شبانه «بسته پیشنهادی به تهیه کنندگی اله بهبودی به آنتن شبکه دو سیما بازمی گردد.

«بسته پیشنهادی» به تهیه کنندگی الهه بهبودی بسته‌ای از پیشنهادها برای ایجاد یک حال خوب در مخاطبان است که از جمعه ۱۶ مهرماه روی آنتن می رود و هر برنامه از چندین آیتم و بخش تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه قرار است جمعه شب ها ساعت ۲۱ روانه آنتن شود.

مژده لواسانی مجری این برنامه در بخش های مختلفی با هنرمندان از زاویه های متفاوتی گفتگو می کند و در این برنامه متناسب با سوژه هر شب از مختصات آدم های خوب، همسایه، شهروند، خاطرات و حتی انتخاب های خوب سخن گفته می شود و به این ترتیب مهمانان و چهره هایی از حوزه های مختلف در برنامه حضور پیدا می کنند تا به ایجاد این حال خوب کمک کنند.

همچنین «بسته پیشنهادی» شامل آیتم هایی چون گفتگو با مهمان، «احوالپرسی»، «چهره هفته»، «بسته خبری»، «فتوکلیپ» و «بسته پیشنهادی» می شود که هر یک بر اخبار و پیشنهادهایی در حوزه های مختلف کتاب، موسیقی، فیلم و… تمرکز دارد و در مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن می رود.

دکور این برنامه را یک تیم زنانه برعهده داشته است و تلاش شده از المان های هنری و زیبایی شناسانه در این طراحی کمک گرفته شود.

منبع: صبا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بسته پیشنهادی مژده لواسانی بسته پیشنهادی مژده لواسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از امشب، جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه راهی آنتن شبکه نمایش می‌شود.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از امشب جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.   در این برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی، محمدرضا نصراللهی (استاد دانشگاه) و مرتضی علیزاده (کارگردان فیلم «بیبدن») به بررسی موضوع سینمای‌جنایی می‌پردازد.    همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بیبدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو به فیلم سینمایی «Dune 2» خواهد پرداخت.   سری جدید برنامه «هفت» قرار بود از جمعه هفته گذشته روی آنتن شبکه نمایش برود که به دلیل مشکل فنی پخش این برنامه سینمایی به این هفته موکول شد و از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۱۵ ‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ببینید | انتقاد پیمان یوسفی از روند برکناری علی خطیر و خوشحالی مربی استقلال از این خبر روی آنتن زنده تلویزیون!
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۱۳‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟