Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال گفت: به نظر من هر کسی که برای والیبال ایران زحمت کشیده اسطوره است و می‌تواند انتقاد کند.

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد تیم والیبال جوانان در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: ما در برنامه‌ریزی برای تیم‌های پایه یا باید به دنبال الگوبرداری از کشورهای صاحب سبک اروپایی باشیم یا اینکه خودمان سبک و سیاق جدیدی را ابداع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتقاد دارم بهترین سیاست این است که  در رده‌‌های پایه بیشتر از اینکه نتیجه گرایی ملاک باشیم  آینده‌نگری صورت بگیرد.

وی افزود: هدف تیم‌های پایه ما باید کسب نتیجه در آسیا باشد تا بتواند راهی مسابقات جهانی شود؛ چرا که بازیکنان نوجوان و جوان می‌توانند با حضور در مسابقات جهانی کسب تجربه کنند. اگر در این رقابت‌ها مدال بگیریم که اتفاق خیلی خوبی است؛ اگر هم صاحب مدال نشدیم همین که چند بازیکن باکیفیت را به تیم ملی معرفی کنیم یعنی اینکه عملکرد موفقی داشته‌ایم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال در خصوص مربیگری همزمان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال و تیم جوانان گفت: این تصمیم پیش از المپیک و با توجه به شرایط آن زمان گرفته شد. قرار بود بعد از المپیک، تیم ملی والیبال پوست‌اندازی کند و پیش‌بینی می‌شد که چند بازیکنان جوانان به تیم ملی اضافه شوند. اگر فرد دیگری مربی تیم جوانان بود و این بازیکنان راهی تیم ملی می‌شدند عملا تمرینات و اردوهای تیم جوانان با مشکل مواجه می‌شد. قطعا اگر فاصله بین مسابقات قهرمانی آسیا و جوانان جهان بیشتر بود تصمیم دیگری گرفته می‌شد.

وی درباره انتقادات تند بهنام محمودی علیه فدراسیون والیبال و موضع‌گیری برخی از اهالی والیبال نسبت به صحبت‌های محمودی گفت: والیبال همیشه باعث دوستی‌ و رفاقت بین نسل‌های مختلف بوده و نباید در شرایط دشوار این دوستی‌ها از بین برود. به نظر من هر کسی که برای والیبال ایران زحمت کشیده اسطوره است و می‌تواند انتقاد کند. البته انتقادهایمان باید با منطق همراه باشد و حرمت‌شکنی نکنیم. 

افشاردوست در پایان خاطرنشان کرد: ممکن است ایرادهایی وجود داشته باشد؛ اما از برخی موضع‌گیری‌هایی که در این خصوص شد تعجب کردم. امیدوارم واقعا از این پس شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم؛ چون در نهایت این والیبال است که متضرر می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: پاسخ تند داورزنی به منتقدانش؛ برخی پس از خداحافظی از والیبال دنبال کاسبی هستند

 

انتهای پیام/

برچسب ها: محمود افشاردوست تیم ملی والیبال فدراسیون والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمود افشاردوست تیم ملی والیبال فدراسیون والیبال فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!