Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، با گذشت یک هفته جنجالی پس از نشست دعوت به سازش با رژیم صهیونیستی در شهر اربیل، ۹۲ تن از ادبا، شعرا و روزنامه‌نگاران عراقی در بیانیه‌ای از تصمیم خود برای برپایی کنفرانس دائمی حمایت از فلسطین خبر دادند.

به نوشته وبگاه معا، این افراد در بیانیه خود با تأکید بر اینکه موضوع فلسطین، مسأله اصلی و مرکزی جهان عرب به شمار می‌رود و اهالی فرهنگ عراق سابقه طولانی در  حمایت از مردم فلسطین دارند، همگان را به مبارزه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با دشمن صهیونیستی دعوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها همچنین از تشکیل کمیته‌ای برای تدوین برنامه‌ها و حضور وکلای بین‌المللی برای ممانعت از فعالیت شرکت‌های خارجی در سرزمین اشغالی و منزوی کردن شرکت‌های همکار با رژیم صهیونیستی خبر دادند. کارگروهی نیز برای وضع استراتژی و ساز و کارهای عملیاتی در راستای مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تشکیل شده است.

پیش‌بینی می‌شود اولین نشست مقابله با عادی‌سازی پس از انتخابات پارلمانی برگزار شود.

اهالی فرهنگ عراق در ادامه بیانیه خود نشست سازش‌‌کارانه اربیل را خلاف قانون اساسی عراق در درجه اول و مغایر با غیرت عربی و عقیده و وجدان در مرحله بعد دانستند و تأکید کردند که حاضرین در نشست اربیل نماینده هیچ قبیله و عشیره و گروهی جز خود نیستند و دستگاه قضایی عراق باید آن‌ها را تحت پیگرد قرار دهد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق سازش فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد

مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.   به گزارش بی بی سی، او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.   وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.   در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.   این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.   عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند