Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد داداش زاده، کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد لیست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سرمربی لیست تیم ملی را اعلام کرد و باید به نظرش احترام گذاشت. خیلی‌ها اسکوچیچ را مربی کاربلدی برای تیم ملی نمی‌دانستند، اما او ثابت کرد که بسیار توانمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مسابقات مقدماتی جام جهانی نتایج فوق العاده‌ای کسب کرد. معتقدم که اسکوچیچ لیست بدی را برای تیم ملی معرفی نکرده است و نمی‌توان به آن خرده گرفت. باید بازیکنانی که در لیگ برتر بازی می‌کردند، به اردو دعوت می‌شدند. اگر آن‌ها به تیم ملی دعوت نشوند، انگیزه هایشان کاهش می‌یابد. معتقدم باید از لیگ برتر هم چند بازیکن دعوت می‌شدند.

او ادامه داد: در مجموع بازیکنان خوبی دعوت شدند. مهم این است که تیم ملی موفق باشد و بحث بازیکن یا نفر، اهمیتی ندارد. ما فقط باید به صعود تیم ملی فوتبال کشورمان فکر کنیم. ۲ بازی سخت در پیش داریم و می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم. باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی در ادامه راه خود موفق شود. در لیست تیم ملی دلالی وجود نداشته است.

او درباره ارزیابی خود از ۲ دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار کرد: کار سختی در پیش داریم. باید خدا را شاکر باشیم که در گروه مناسبی قرار گرفته ایم. تیمی که می خواهد صعود کند، نباید ترسی از رقبای خود داشته باشد. کره جنوبی همیشه رقیب سرسختی برایمان بوده است. امارات هم حریف آسانی نیست و دیدار سختی در پیش داریم. اگر بتوانیم امارات را از پیش رو برداریم، در دیدار با کره جنوبی می‌توانیم به راحتی برنده شویم. تیم خوبی داریم و باید بازی‌ها را تهاجمی آغاز کنیم. در خط حمله زهردار هستیم و مهاجمین خطرناکی داریم. در خط دفاع، کمی متزلزل ظاهر شده ایم.

داداش زاده در پایان صحبت های خود گفت: نیاز به یک دفاع چپ کلاسیک داریم و باید در خط دفاع، حساب شده‌تر عمل کنیم. امیدوارم در این ۲ بازی هم بتوانیم ۶ امتیاز کسب کنیم تا راه صعود به جام جهانی برایمان هموار‌تر شود.

بیشتر بخوانید

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال جام جهانی تیم ملی فوتبال کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!

به گزارش ورزش سه، حسن‌زاده که یکی از مردهای مطمئن شمسایی است و در ضربات پنالتی با خونسردی ماموریتش را انجام داد بعد از سوت بازی و دقایق کوتاهی که ملی‌پوشان شادیشان را با هواداران حاضر در استادیوم و عکاسان شریک شدند آنها را جمع کرد و گفت: جشن همینجا تمام می‌شود و باید روی بازی بعد با تایلند تمرکز‌ کنیم.

حسن‌زاده که با صدای بلند بازیکنان را خطاب قرار داد ادامه داد: ما باید نمایش بهتری داشته باشیم، باید قوی‌تر بازی کنیم که جای حرف و حدیثی نماند، ما یک تیم هستیم که برای شادی مردم می‌جنگیم، اینجا هستیم چون ماموریت ما قهرمانی است.

بازیکنان با فریاد «یا زهرا» با او همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم