Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، حذف شهریه پایان نامه پیام نور برای متقاضیان آموزش محور برای ورودی های سال ۹۷، یکی از دغدغه های این دانشجویان در فارس من است. این  دغدغه دانشجویان در پویشی به ثبت رسیده است تا این نگرانی خود را این چنین ابراز کنند. در بخشی از این پویش آمده است: «طبق بخشنامه جدید دانشگاه پیام نور که سال گذشته اطلاع‌رسانی شد، کلیه دانشجویان ورودی سال ۹۷ که متقاضی شیوه بدون پایان نامه هستند، باید شهریه ثابت و متغیر درس پایان نامه را به صورت تمام و کمال بپردازند! اما به دانشجویان ورودی سال ۹۶ و ماقبل که تمایل دارند شیوه بدون پایان نامه را انتخاب کنند، شهریه اضافی تحمیل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در همین رابطه، مدیر پویش به خبرنگار ما گفت: تا پیش از ما هر دانشجویی که می‌خواست به آموزش محور تغییر شیوه بدهد هیچ هزینه ای را پرداخت نمی‌کرد، اما شهریورماه بخشنامه ای صادر شد که طی آن ۲ بند پاس شدن تمام واحدها و پرداخت  تمام شهریه پایان نامه ابلاغ شد. 

وی افزود: امروز موضوع آن است حدقل ۸ میلیون تومان شهریه بیشتری نسبت به ورودی‌های سال‌های گذشته باید پرداخت کنیم.

 این مخاطب فارس من، خاطرنشان کرد: با ابلاغ این بخشنامه، عملاً دو ترم به ترم‌های تحصیلی ما  نیز اضافه شده است. در حقیقت این قانون مختص به دانشگاه پیام نور است و در هیچ جای دیگری اجرا نمی‌شود و این به طور قطع به نفع دانشجویان نیست چرا که در ایام کرونا نمی‌توانند به درستی پایان نامه مناسبی را تدوین کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور پایان نامه دانشگاه شهریه دانشگاه فارس من شهریه دانشجویان پیام نور پایان نامه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان

مردم غزه با نگارش پیام‌هایی بر روی چادرهایی که در آنها زندگی می‌کنند، از جنبش‌های دانشجویی سراسر جهان برای حمایت از فلسطین قدردانی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، چادرهای آوارگان در رفح حاوی پیام‌های حمایت و تشکر از دانشجویان دانشگاه های سراسر جهان به ویژه دانشگاه های آمریکایی است که خواستار پایان دادن به نسل کشی جاری در غزه برای دویست و چهارمین روز متوالی هستند.

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیاست.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 9 روز پیش (17 آوریل) آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای رژیم صهیونیستی که در جنگ غزه نقش دارند شدند.

معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته‌های مشابهی دارند. اردوگاه‌های دانشگاهی که در سراسر آمریکا ایجاد شده‌اند، دانشجویانی را از پیشینه‌های مختلف ـ از جمله فلسطینی‌ها، عرب‌ها، یهودیان و مسلمانان ـ گرد هم آورده‌اند تا بمباران غزه توسط اسرائیل را محکوم کنند.

تا کنون در جریان جنبش دانشجویی در ایالات متحده، بیش از 600 نفر از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها بازداشت شدند.

خیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • رئیس دانشگاه شیراز : دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان