Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر مرادی حقیقی صبح شنبه در نشست بررسی پرونده‌های حقوقی منابع طبیعی دامغان به میزبانی این اداره، با بیان اینکه ۴۰ پرونده تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی شهرستان از سوی یگان حفاظت و واحد حقوقی تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شده است، ابراز کرد: مرجع رسیدگی به این پرونده‌ها دادگستری دامغان و همچنین بخش قضائی امیرآباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با پیگیری واحد حقوقی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان یک فقره پرونده تخلف ماده ۵۵ (تصرف اراضی ملی) مفتوح و در محاکم قضائی رسیدگی شد، افزود: رفع تصرف اراضی و بازگشت به عرصه‌های طبیعی ماحصل این پیگیری بود.

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان با بیان اینکه یگان حفاظت منابع طبیعی دامغان علی رغم پهنه وسیع عملیاتی تنها ۹ نیرو دارد، ابراز کرد: کمبود نیرو یکی از مشکلات منابع طبیعی دامغان است که برای حل این مشکلات استفاده از ظرفیت قرقبان مردمی، داوطلب و آموزش محافظان افتخاری در راستای افزایش سرعت تخلفات گزارش شده مد نظر قرار دارد.

کد خبر 5317984

منبع: مهر

کلیدواژه: رفع تصرف از اراضی ملی منابع طبیعی استان سمنان اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه مرز مهران عکس استانها آمار کرونا کهگیلویه و بویراحمد واکسن کرونا کرمانشاه گرگان علامه حسن زاده آملی هفته دفاع مقدس منابع طبیعی دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران

دریافت 10 MB کد خبر 6095015

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • شکست مرز‌ها در مناطق چهارگانه محیط‌زیست
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی