Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید شمسایی معتقد است باید از شکست در جام جهانی درس گرفت و برای حضور هر چه بهتر در مسابقات جام جهانی از همین امروز برنامه ریزی کرد.

وحید شمسایی ستاره سابق فوتسال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص ناکامی تیم ملی در مسابقات جام جهانی لیتوانی گفت: به اندازه کافی در خصوص ناکامی تیم ملی و بازی با قزاقستان من و همه دوستان صحبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من معتقدم آقای ناظم الشریعه و همکاران ایشان باید بازی ها را ببینند و تا نقاط ضعف را برطرف کنند. اکنون زمان حرف زدن نیست و باید برای پیشگیری از بسیاری از اتفاقات وارد عمل شویم.

وی افزود: همه می‌گویند در آینده نه چندان دور اما من معتقد هستم بازسازی تیم ملی زمان بر خواهد بود باید برای آینده برنامه ریزی کنیم و از همین حالا شروع به کار کنیم. باید از این جام جهانی و ناکامی خود درس بزرگی بگیریم و بدانیم کار سختی را در پیش داریم و باید تغییر کنیم و برای پیشرفت باید به روز باشیم هر چه بود گذشته و به تاریخ پیوسته است و ما برای جام جهانی ۳ سال زمان داریم و باید با برنامه ریزی و برگزاری اردوها یک تیم ملی قوی و مدعی را راهی مسابقات کنیم و تمامی این چراها و بایدها را در یک کار گروه بدون غرض ورزی و دشمنی مورد بررسی قرار دهیم. ما همه عضو خانواده فوتسال هستیم و برد و باخت آن برای همه ما است.

شمسایی در مورد اینکه شاید این تغییر نسل طول بکشد بیان کرد: چاره ای جز این نداریم. برای اینکه ما چیزی نساخته ایم و کاری نکرده ایم که برداشتی داشته باشیم. تغییر نسل قطعا تاوان خواهد داشت و یک زمانی را پشت سر خواهد گذاشت و این زمان کم نیست. چون ما این کار را در گذشته نکرده‌ایم عقب افتادیم. این پروسه باید از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ شکل می‌گرفت و ما در جام جهانی ۲۰۲۴ استفاده می‌کردیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد؛ چون کسی در این سال ها برای فوتسال ارزش قائل نبوده است و یک عقب گرد بزرگ رخ داده و کسی هم دنبال این موضوع نرفته است.

او خاطرنشان کرد: از بعد از سال ۲۰۱۶ در هر تورنمنت هر نتیجه ای نیز رخ می‌داد همین افراد در سرجایی خود بودند و بدون پاسخ‌گویی کار خود را ادامه دادند و اقتداری در این دوره نبوده است و مشخص بود که سومی دنیا را از دست خواهیم داد. در این ۶ ماه حضور عزیزی خادم ایشان دیدگاه وسیعی داشته و امیدوار هستم  این موضوع ادامه دار باشد و اگر این موضوع به صورت جدی پیگیری نشود به طور حتم در آسیا نیز به مشکل خواهیم خورد.

وی در مورد ادامه همکاری ناظم الشریعه در تیم ملی فوتسال با توجه به شرایط به وجود آمده گفت: رئیس فدراسیون، کمیته فوتسال و رئیس کمیته در این خصوص تصمیم گیرنده هستند. آقای ناظم الشریعه نیز تا اسفند ماه قرارداد دارند. مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا و رقابت‌هایی آسیا را در پیش رو داریم و اگر قرار است هر اتفاقی رخ دهد باید سریع انجام شود تا خدایی ناکرده باز تیم ملی ضرر نکند. ان‌شالله اگر آقای ناظم الشریعه یا هر کس دیگری که روی نیمکت تیم ملی حضور داشت به دنبال درست کردن مسیر و ساختار باشد. از حالا باید برنامه ریزسی کنیم که مثلا قرار است با برزیل یا آرژانتین بازی کنیم برنامه ارائه دهیم. نمی‌خواهیم کار کوچکی انجام دهیم که بگویم بازی دوستانه انجام نداده ایم. زمان هر چقدر بگذرد و ما کاری نکنیم مسلما تیم ملی و فوتسال ما ضرر خواهد کرد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال جام جهانی فوتسال فوتسال وحید شمسایی ناظم الشریعه جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد

مسعود حقیقت از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان فارس خبر داد و گفت: سامانه بارشی رگبار‌های بهاری از بعدازظهر امروز از مناطق غربی وارد استان فارس خواهد شد.

او افزود: این سامانه همراه با رگبار باران، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید، لغزندگی جاده‌ها، روان آب خواهد شد لذا به عموم مردم توصیه می‌کنیم از تردد در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کرده و در جاده‌ها احتیاط لازم را به عمل آورند.

حقیقت اظهار کرد: سامانه مذکور از امروز در مناطق مرکزی و نیمه غربی استان به ویژه شهرستان‌های سپیدان، رستم، نورآباد ممسنی، کوه‌چنار و کازرون فعالیت خواهد داشت و برای روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت هم همین وضعیت برای مناطق مرکزی و نیمه غربی برقرار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی فارس تصریح کرد: در روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه هم مناطق مذکور و هم مناطق شرقی دارای بارش‌های رگباری، صاعقه، وزش باد شدید و خطر پرتاب اجسام، روان آب و... خواهند بود.

او در پایان گرم‌ترین نقطه استان فارس را لامرد با ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و سردترین را خسروشیرین آباده با دمای هوای ۳ درجه بالای صفر اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های اقتصادی چشم انتظار حل مشکل مواد اولیه هستند
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد
  • نماهنگ/ راه حل مشکل غرب آسیا
  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه چهل برمی‌گردد
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟