Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@18:57:22 GMT

دغدغه اصلی استقلال!

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۷۲۲۵

دغدغه اصلی استقلال!

منصور رشیدی در خصوص تغییرات گسترده‌ای که در باشگاه استقلال بوجود آمد، افزود: این تغییر و تحولات باید زودتر انجام می‌گرفت، زیرا مشکلات این باشگاه روز به روز بیشتر می‌شد و کسی هم برای رفع این مشکلات اقدام خاصی نمی‌کرد.

وی تاکید کرد: متاسفانه دوستی و ارتباط خوبی بین مدیر عامل سابق و سرمربی تیم وجود نداشت و این مسئله به شدت به تیم ضربه زده بود و هر دو طرف هم نسبت به یک طرف موضع گیری‌های شدیدی داشتند که سبب شده بود وحدت و همدلی در تیم وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص حضور مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید استقلال گفت: آجورلو یک مدیر فوتبالی است. او سال‌ها در تیم‌های پاس، استیل آذین و تراکتور مدیریت کرده بود و کاملا با تیم آشناست و می‌داند که چگونه باید عمل کند.

رشیدی خاطرنشان کرد: آجورلو در تیم پرطرفداری، چون تراکتور کار کرده و می‌داند کار کردن در استقلال چگونه خواهد بود. آبی پوشان میلیون‌ها طرفدار در ایران و خارج از کشور دارند. مدیریت در این تیم ساده نیست؛ بنابراین آجورلو باید هوشیار باشد، اجازه ندهد حاشیه‌ها او را از مسیر اصلی خارج کند. او باید از ظرفیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند با مخالفان و موافقانش تعامل داشته باشد.

وی تاکید کرد: مشکل و دغدغه اصلی استقلال پول است و مدیرعامل این تیم می‌داند که باید کار‌هایی صورت دهد تا این معضل اصلی باشگاه برطرف شود. انتخاب یک اسپانسر قوی و رسیدن به منابع مالی جدید باعث حل مشکلات مالی آبی پوشان خواهد بود.

دروازه بان پیشین استقلال در مورد اعضای هیئت مدیره هم افزود: شناخت من و خیلی از علاقه‌مندان به استقلال نسبت به اعضای هیئت مدیره کم است. البته مظلومی و مومنی شناخته شده هستند و دیگر اعضا را کسی نمی‌شناسد، اما نشناختن ما دلیل بر این نمی‌شود که آن‌ها در کار خود حرفه‌ای نباشند. اعضای هیئت مدیره می‌توانند از تجربه مظلومی و مومنی استفاده کنند. آن‌ها سال‌ها در استقلال حضور داشتند. با مشکلات تیم آشنا هستند و این یک پوئن مثبت برای مدیرعامل و سایر اعضای هیئت مدیره خواهد بود که از تجربیات گذشته پرویز مظلومی و محمد مومنی استفاده کنند.

رشیدی در پایان خاطرنشان کرد: مدیرعامل باشگاه حمایت خوبی از سرمربی تیم کرد. امیدوارم این حمایت تا پایان باقی بماند. کادر مدیریتی و کادر فنی در کار یکدیگر دخالت نکنند. شرح وظایف مشخص باشد تا همه چیز با آرامش انجام شده و استقلال بتواند فصل موفقی را در پیش داشته باشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال مصطفی آجرلو اعضای هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد

علی خطیر، مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی اعضای هیات مدیره این باشگاه برکنار شد امروز برای جمع‌آوری وسایل خود به باشگاه رفت.

اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد

خبرنگار ایسنا مطلع شده است که پس از خروج خطیر از باشگاه استقلال، نماینده هلدینگ خلیج فارس طبقه چهارم و پنجم باشگاه را پلمپ کرده و اجازه تردد اعضای باشگاه را تا روز یک‌شنبه گرفت.

رسانه رسمی هلدینگ خلیج فارس امروز به صورت رسمی خبر برکناری علی خطیر را اعلام کرد.

منبع: ایسنا

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد
  • باشگاه استقلال پلمپ شد
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد