Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:03:59 GMT

تراکتور استادیوم‌هایش را معرفی کرد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۷۵۷۵

باشگاه تراکتور طبق روال سالهای گذشته، در دو ورزشگاه یادگار امام یا شهید سلیمانی از حریفان خود میزبانی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، از این رو جمشید نظمی مدیرعامل تراکتور صبح امروز از ورزشگاه یادگار امام بازدید کرد تا دو ماه پس از آخرین میزبانی سرخپوشان تبریزی، وضعیت این استادیوم را بررسی کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که تراکتور علاوه بر این ورزشگاه، استادیوم شهید سلیمانی را هم دارد که روزانه در زمین شماره 2 آن تمریناتش را برگزار می‌کند و در صورت نیاز زمین شماره یک می‌تواند برای بازی استفاده شود.

 

نکته مهم اینکه تی تی ها فصل گذشته با تصمیم علیرضا منصوریان بازیهای خانگی خود را به ورزشگاه بنیان دیزل منتقل کردند اما حالا به نظر می‌رسد تصمیم فیروز کریمی بازی در استادیوم یادگار امام باشد.

 

 

 

تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!

به گزارش “ورزش سه”، اگر در تبریز باشید هر هفته فرصت این را دارید که با مراجعه به یک منطقه صنعتی در غربی‌ترین نقطه تبریز، با سرمربی (حالا مسئول فنی) هم‌صحبت بشوید. البته این تنها رویداد عمومی موجود برای خبرنگاران حوزه نیز محسوب می‌شود و طبیعتا بیشتر از سایر شهرها موردتوجه قرار می‌گیرد و این توجه پیش از بازی با پرسپولیس و استقلال مضاعف می‌شود و خبرنگاران بیشتری برای پوشش رسانه‌ای به بنیان دیزل می‌روند.

بعد از ظهر با عبور از حراست سخت‌گیر و ناسازگار بنیان دیزل، به باشگاه تراکتور می‌رسید. ساعت حوالی یک است و بازیکنان در هتل حضور دارند و برخی از آنها با خبرنگاران خوش می‌کنند. حالا به تونل منتهی سالن نشست خبری می‌رسید؛ جایی که با تصویر محمدرضا زنوزی، بازیکنان تراکتور و سرمربیان ادوار این تیم روبرو می‌شوید.

نشست خبری در تبریز معمولا به این شکل است که ابتدا ریش سفیدها سوالات خود را می‌پرسند و سپس کم کم نوبت به سایرین می‌رسید. هواداران تراکتور با دقت و وسواس کنفرانس‌های مطبوعاتی را تماشا می‌کنند و بعد از آن به قضاوت خبرنگاران می‌پردازند و به همین دلیل این فرصتی را به وجود می‌آورد که خبرنگاران با سوالات خود توجه عمومی را به خود جلب کنند؛ انتخاب برخی از آنها جلب محبوبیت است و البته بسیاری دیگر هم مستقلانه سوال می‌پرسند.

سوال اول با لحنی مهربانانه از سوی خبرنگاری باتجربه طرح شد و سپس یکی از خبرنگاران قدیمی که دیگر کمتر پیش می‌آید به نشست خبری برود، در دومین سوال جنجال را به پا می‌کند: “تیم را شما (حمید مطهری) هدایت می‌کنید یا خرزو خان؟” اشاره او به عدم امضای قرارداد یحیی گل‌محمدی است.

البته این خبرنگار حواسش هست که این سوال می‌تواند تبعاتی را برایش به دنبال داشته باشد و شاید به همین دلیل در بخشی از سوالش به جای نام پرسپولیس از “پیروزی” استفاده می‌کند تا به این شکل هواداران تراکتور را با خود همراه کند یا حداقل از زیر فشار احتمالی آنها خارج شود.

حمید مطهری پاسخی ساده و بی‌دردسر به این پرسش می‌دهد و از آن می‌گذرد تا به سایر خبرنگاران برسد. در حالی که مسئول هیئت فوتبال تبریز از خبرنگاران می‌خواهد که تنها یک سوال مرتبط با بازی بپرسند، این خبرنگار دوباره به سراغ همین موضوع می‌رود، البته دوباره با احتیاط و با تلاش برای اینکه مورد هجمه هواداران و صفحات هواداری قرار نگیرد.

“شما مربی تیم ملی بودید و برای شما احترام قائلیم و امیدواریم سوالاتمان جور دیگری تعبیر نشود اما وظیفه ما به عنوان نماینده افکار عمومی این است که مشخص کنیم که نقش آقای مطهری که سابقه سرمربیگری در نساجی را ماورای نتایج داشته و دستیار آقای گل‌محمدی بوده، چیست و آیا قراردادتان به عنوان مربی بوده یا سرمربی و اینکه آیا باید منتظر سرمربی جدید باشیم یا نه؟”

مطهری بار دیگر با لحنی آرام پاسخ می‌دهد و می‌گوید که برای او تفاوتی ندارد نفر اول باشد یا صدم. شاید او انتظارش را نداشت که در آستانه بازی حساس استقلال _دیداری که حتی هواداران منتقد و معترض را هم متحد کرده_ چنین سوالاتی طرح شوند و احتمالا انتظار حمایت از تیم را داشته است.

مسئول فنی تراکتور که از سوی باشگاه به عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شده، مسئولیت پاسخ به این سوال را به درستی به باشگاه محول می‌کند. باشگاه تراکتور پاسخ جدیدی به این پرسش نداشته و اساسا به نظر می‌رسد که موضوع از دست آنها نیز خارج باشد.

البته در همان زمان معارفه مطهری مشخص بود که او حداقل در این دو بازی با ذوب‌آهن و استقلال نفر اول باشد و به همین دلیل انتظار می‌رفت که این سوالات حداقل از بازی بعدی طرح شوند؛ هرچند که هیچ بعید نیست که ماجرای یحیی گل‌محمدی بیشتر هم به طول بیانجامد چرا که هنوز پاسخ روشنی به حل مشکلات او وجود ندارد.

در نهایت باید گفت که بیشتر خبرنگاران با روی خوش با مطهری برخورد کرده و همانطور که ارتباط خوبی با پاکو خمس داشتند، با این مربی هم برخوردی حمایت‌گرانه انجام دادند. خبرنگار منتقد نیز بعد از پایان نشست خبری دست بر گردن مربی قرمزها، راهی محوطه شد و به نوعی قصد داشت که پل ارتباطی بیشتری با او بزند؛ البته تکنیک سوال با کلمات عجیب (خرزو خان) شاید خم برای این باشد که خبرنگار در ذهن مربی باقی بماند و از ذهن او خارج نشود.

به هر حال بازی فردا یک آزمون مهم و در عین حال یک فرصت طلایی برای حمید مطهری است که با نتیجه گرفتن مقابل استقلال، خود را تا حدی از شر این سوالات رها کند و با شرایطی بهتر به استقبال آینده تراکتور برود.

دیگر خبرها

  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود