Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حشمت‌الله احمدزاده در نشست استانی ستاد کرونا بر بسیج شدن تمام امکانات استان برای مقابله با بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها حداکثر توان خود را پای کار بیاورند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار کرونایی نداشتیم و این خبر خوشحال کننده‌ای است تلاش کنیم این شرایط پایدار باشد و مرگ و میر کرونایی نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونا بالا است، افزود: پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود تا شاهد افزایش مبتلایان به کرونا نباشیم.

این مسئول با اشاره به بازگشت زوار اربعین حسینی به کشور و استان گفت: اداره گذرنامه لیست کسانی که به کربلا رفتند را تحویل دانشگاه دهد تا سلامت این افراد پایش شود.

وی با اشاره به اینکه نزولی شدن بیماری کرونا در اولویت قرار دارد، گفت: کارمندان دولت که از مدت ورود آنها به کشور ۵ روز می‌گذرد حق مراجعه به محل کار  خود را ندارند تا از آنها تست پی‌.سی‌.آر گرفته شود.

احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص سفر روز گذشته رئیس جمهور به استان گفت: ۲۱۷ پروژه با اعتبارات خوبی برای استان مصوب شد که بسیاری از آنها می‌تواند ظرف یکسال به بهره‌برداری برسد و تاثیری خوبی در استان داشته باشد.

وی با اشاره به جدیت وزراء دولت برای رفع محرومیت از چهره کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برنامه‌ای مصوبات سفر به استان به طور دقیق به اطلاع مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت رئیس جمهور پایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌هایی است که باید آمبولانس‌هایی که مخصوص شرایط کوهستانی هستند برای آنها پیش بینی شود.

جعفر میعادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در بدو ورود به شهر یاسوج، از سمت محور یاسوج به شیراز، مورد استقبال رئیس‌، معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.وی هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را بازدید و بررسی خدمات اورژانس بیمارستانی در قسمت‌های مختلف، سایر بازدیدهای میدانی، بازدید از ساختمان مرکزی در حال ساخت و کمک جهت تسریع ساخت این بیمارستان عنوان کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به گزارشاتی که از روند ساخت این بیمارستان به دست می‌رسد پیشرفت خیلی خوبی داشته است.

رئیس سازمان اورژانس هوایی کشور تاکید کرد: در بخش اورژانس هوایی نیز بازدیدهایی در یکی از شهرستان‌ها داریم. همین طور بررسی اینکه به چه شکلی می‌توان خدمات را در این استان توسعه داد از دیگر اهداف سفر به این استان است.

به گزارش ایسنا، میعادفر بیان کرد: بعد از نیازهای اولیه آمبولانسی در مناطق صعب العبور باید نسبت به تامین نیازهایی که مربوط به مناطق کوهستانی هستند اقدام کنیم البته در سال گذشته یک دستگاه آمبولانس به این دانشگاه علوم پزشکی تخصیص دادیم اما یک دستگاه آمبولانس کافی نیست و این استان جزو استان‌هایی است که باید آمبولانس‌هایی که مخصوص شرایط کوهستانی هستند برای آنها پیش بینی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد