Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد مزدآبادی کارگردان سینما درباره فیلم سینمایی «کله پوک» بیان کرد: این فیلم را من نساخته‌ام اما چندی پیش آقای سید محمد قاضی که تهیه‌کننده این فیلم و از دوستان من است گفت پای این فیلم بایست تا نام تو را به عنوان کارگردان بزنیم و فیلم بتواند به نمایش عمومی دربیاید، چون فیلم به دلیل مشکلاتی که داشت امکان اکران نداشت من هم به دلیل رفاقتی که با این دوستان داشتم حاضر شدم نامم پای این فیلم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزدآبادی بیان کرد: من خواستم به دوستانم کمک کنم تا «کله پوک» بتواند به نمایش عمومی دربیاید این در حالی است که اساساً این فیلم هیچ قرابتی به لحاظ ساختار و محتوا با سینمای من ندارد. در حال حاضر هم نمی‌دانم کارگردان این فیلم چه کسی است.

این کارگردان در بخش دیگر از صحبت‌هایش با بیان اینکه در این مدت ۲ فیلم کوتاه ساخته است، اظهار کرد: در دوران کرونایی دو فیلم کوتاه ساختم که یکی با نام «قاتلین عزرائیل» به موضوع کرونا می‌پردازد و دیگری فیلمی سکانس- پلان با نام «موازی تا بی‌نهایت» است که چهار دوره زمانی را روایت می‌کند و فیلمی تجربه گراست.

وی در پایان توضیح داد: این روزها مشغول نگارش فیلمنامه «سگمار» هستم که به زودی برایش درخواست پروانه ساخت می‌دهم و در صورت فراهم شدن شرایط آن را جلوی دوربین می برم. «سگمار» فیلمی در حوزه اجتماعی و درباره یک جنایت است.

۵۸۵۸

کد خبر 1560197

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران کارگردانان سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم

مدتی است باران بهاری در مناطق مختلف کشورمان شروع به باریدن کرده است بطوریکه مناطق گرمسیر و خشک نیز میزبان بارش رحمت الهی شدند. این بارش ها موجب گشت تا رودخانه ها و آبشارهای فصلی جان دوباره بگیرند.

 خروش دوباره آبشار فصلی در روستای علی آباد جنگل از توابع شهرستان بهاباد استان یزد سوژه شهروند خبرنگار ما شد و فیلمی به اشتراک گذاشت که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - یزد

بیشتر بخوانید:

تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم
  • ببینید | ادعای عجیب معاون رئیسی درباره مهاجرت مردم از ایران
  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم
  • گذری به بازار تاریخی وکیل در شهر شیراز + فیلم