Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@16:57:50 GMT

وقتی علی پروین جام قهرمانی آسیا را لمس کرد/عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۷۷۱۱

وقتی علی پروین جام قهرمانی آسیا را لمس کرد/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس روز بیست وچهارم مهرماه به مصاف تیم الهلال می رود. اگر قرمزها برنده بازی باشند، به نیمه نهایی منطقه غرب صعود خواهد کرد. قرمزها می خواهند هر طور شده این بار تابوشکنی کنند. تصویر زیر مربوط به فینال اول قرمزهاست که در آزادی نتوانستند جام را به دست بیاورند. پروین این جام را لمس کرد و آرزو داشت به تیم محبوبش برسد ولی تیم کاشیما ژاپن این جام را مال خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

252 252

کد خبر 1560199

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی پروین باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد

تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین مرتبه، قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.

 

دیگر خبرها