Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@07:29:39 GMT

بارسی نامحسوس از اصناف خرامه

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۷۹۶۳

بارسی نامحسوس از اصناف خرامه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا ایزدی رئیس اتاق اصناف شهرستان خرامه بیان کرد: بازرسی‌ها بر روی فروشگاه‌های پوشاک، کیف، کفش و لوازم و تحریر متمرکز است و سه تیم بازرسی نیز در  شهر خرامه فروش اجناس را به طور لحظه‌ای رصد می‌کنند.

او با اشاره به اینکه بازرسی‌ها به صورت تخصصی و صنفی انجام می شود تصریح کرد: علاوه بر این تیم بازرسی به صورت نامحسوس بر عملکرد مغازه‌ها نظارت دارند و حتی اقدام به خرید صوری مانند دیگر مشتریان می‌کنند که در صورت تخلف، جنس را برگردانده و با اعمال قانون و نسبت به تشکیل پرونده و ارجاع آن به تعزیرات اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدی ادامه داد: بازرسی اتحادیه‌ها بیشتر بر روی مسائلی مانند داشتن پروانه کسب مغازه ها، تداخل صنفی و یا رعایت دستورالعمل‌های صنفی معطوف است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان خرامه با تاکید بر اینکه بازرسی اتاق اصناف به صورت تخصصی بوده و با گران فروشی و تقلب  برخورد می شود افزود: در فصل پاییز و ماه مهر، بیشتر تخلفات مربوط به گران فروشی واحد‌های صنفی و نبود نصب نرخ نامه و یا بر چسب قیمت است.

او اضافه کرد: بعد از دریافت پروانه کسب دومین اقدامی که یک واحد صنفی باید انجام دهد مربوط به نصب نرخ‌ نامه است که در صورت نبود آن به عنوان تخلف با مغازه‌دار برخورد می‌شود.

ایزدی اظهار کرد: شهروندان باید از مغازه دار فاکتور دریافت کنند زیرا متصدی طبق قانون ملزم به ارائه فاکتور بوده و فروشنده موظف است فاکتور‌های خرید خود را به بازرسان اصناف تحویل دهد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان خرامه گفت: با ارائه فاکتور به مشتری، درصد گران فروشی و کم فروشی‌ها در بازار کاهش می‌یابد.

او بیان کرد: بعد از طرح ویژه بازرسی مهر ماه، طرح شناسایی واحد‌های بدون پروانه کسب به صورت گسترده در دستور کار قرار می گیرد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازرسی و نظارت اصناف و بازاریان اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است، ببینید.

کد خبر 849099 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت موبایل

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!
  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم