Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان بومی بودن مسؤولان استان به ویژه استاندار را موجب تسریع امور به دلیل اشراف اطلاعاتی به مسائل دانست و اظهار کرد: آشنایی به مشکلات مردم، فارغ از آمار و اطلاعات کاغذی موجب ارائه خدمات بهتر خواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بومی بودن مسؤول را نوعی تعهد اجتماعی به مردم منطقه عنوان کرد و افزود: انتخاب مسؤول از بین افراد بومی، در واقع احترام گذاشتن به مردمی است که به توسعه منطقه خود علاقه‌مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تایید اقدام دولت در انتخاب استانداران بومی در دیگر استان‌ها گفت: به شخصه این اقدام دولت را پسندیده و تایید می‌کنم.

باقری به سفرهای آخر هفته رئیس‌جمهور به استان‌های محروم اشاره و تصریح کرد: این سفرها به دلیل کاستن از هزینه‌ها و حاشیه‌های مرتبط با آن بسیار مفید خواهد بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی پیشگیری از تعطیلی کارها در تهران و استان‌ها به دلیل انجام سفر در روز آخر هفته و مختصر بودن را از دلایل کم‌هزینه بودن سفرهای رئیس‌جمهور برشمرد و ادامه داد: سفر به مناطق محروم موجب ایجاد انگیزه برای دیگر مدیران خواهد شد، از طرف دیگر همین شاخصه می‌تواند معیار همراه بودن یا نبودن مسؤولان استانی با دولت هم باشد.

وی تاکید کرد: رسیدگی به وضعیت محرومان مهم‌ترین سیاست دولت مستقر است و دیگر مدیران هم باید همین سیاست را سرلوحه کار خود قرار دهند تا ضمن کمک به اجرای طرح‌های توسعه‌ای، موجب قوت قلب مردم برای همراهی با برنامه‌ها شود.

باقری همراهی مردم با امور و آگاهی یافتن آن‌ها از مشکلات و مسائل را از مزایای حضور مسؤولان در بین مردم دانست و تصریح کرد: این حضور و دادن آگاهی به مردم، موجب خواهد شد تا زمینه نقد و بررسی برنامه‌ها فراهم و به بهبود امور به معنی واقعی کمک شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همراهی مردم با نظام مرهون حضور مسؤولان در بین مردم است کما اینکه طی ۴۳ سال گذشته بعد از پیروزی انقلاب، هر کجا ادبیات خدمت حاکم بوده امور پیش رفته و برعکس آن هر وقت فاصله‌ای بین مردم و مدیران افتاده، کشور به مشکل برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه در ارتباط بودن با مردم دارای برکت برای پیشبرد امور خواهد بود، ادامه داد: شاه کلید موفقیت دولت رئیسی هم همین، در بین مردم بودن است.

باقری همراهی، همدلی، قوت قلب و کمک را برنامه نمایندگان مجلس با دولت برای پیشبرد اقدامات دولت دانست و افزود: همراهی نمایندگان با مسؤول اجرایی درگیر با مشکلات، موجب دلگرمی است از این روز نمایندگان همت خود را برای کمک به دولت به کار خواهند گرفت.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس حجت الاسلام مهدی باقری بودن در بین مردم دولت رئیسی سفرهای آخر هفته کم هزینه بودن بین مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرهاد قائمیان در دیدار مدیران و دبیران جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: ما دوست و همراهانی هستیم که فقط به عشق امام رضا (ع) در این جشنواره‌ها هستیم، تا کارهای بهتری را برای شیفتگان امام هشتم (ع) انجام دهیم.   وی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره روستایی امام رضا (ع) در روستای کردر گفت: مردمان روستا خانه‌های خود را در اختیار جشنواره و هنرمندان گذاشته بودند. برای مردمی کردن این جشنواره فضایی ایجاد کردیم که مردم بدانند چه نوع فرهنگ رضوی را می‌خواهیم در بین مردم رواج دهیم.   قائمیان گفت: در جشنواره هنرهای نمایشی اتابک نادری نه فقط برای این جشنواره که همراهی خوبی داشت و نمایش‌ها به استان‌های مختلف به صورت اجرای عمومی برگزار شد تا مردم آشناییت بیشتری داشته باشند.   مدیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی امام رضا(ع) با اشاره به دیگر بخش‌های جشنواره گفت: تلاش شد تمام جشنواره‌ها در بین خود مردم باشد و امید است مدیران کل فرهنگ در استان‌ها همراهی خوبی با این رویداد داشته باشند.   وی افزود: امسال با جشنواره فیلم رضوان این بخش از جشنواره امام رضا (ع) هم فعال می‌شود که یک فیلم سینمایی با فرهنگ و نوع نگاه ما به فرهنگ رضوی است. یک فیلم‌نامه از کتاب «از عشق‌آباد تا عشق‌آباد» اقتباس شده و در راستای فرهنگ امام رضا (ع) است و امید است این فیلم از حیث بزرگی و تاریخی بودن برای سال آینده ساخته شود تا بگوییم جشنواره‌های امام رضا(ع) به اهداف والای خود خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • تقویم نجومی امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • کلید برقرای ثبات توقف جنایات رژیم اسرائیل است
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد