Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ویکا کومالو، سفیر آفریقای جنوبی در ایران، از آسایشگاه کهریزک بازدید کرد و گفت: دو سال پیش هم طی بازدیدی که از اینجا داشتیم به صورت اهدای پوشینه و پوشک در این کار خیریه مشارکت کردیم.

سفیر آفریقای جنوبی در ایران افزود: امسال برای دومین بار است که از این مجموعه بازدید داریم و مشارکت خود را به صورت اهدای شیر برای کودکانی که در این مرکز نگهداری می‌شوند انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه وجدانی روشن مدیر آسایشگاه کهریزک، بیان کرد: امیدواریم این نوع کمک‌ها به موسسه کهریزک که با کمک‌های مردمی اداره می‌شود ادامه داشته باشد تا موسسه بتواند با خدمات منحصر به فرد خود در سایر کشورها هم مطرح شود.

گفتنی است موسسه خیریه کهریزک البرز که در محمدشهر کرج واقع شده در حال حاضر از ۱۲۰۰ سالمند، کودکان معلول ذهنی، معلولان جسمی-حرکتی و بیماران مبتلا به ام.اس نگهداری می‌کند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کهریزک آسایشگاه سالمندان معلول سفیر آفریقا خبرگزاری فارس البرز کرج محمدشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید تونی گفت: نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست کرج مستقر در محور کرج - چالوس با همکاری مأموران منابع طبیعی نسبت به خلع ید و رفع تصرف یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی در محدوده روستاهای شهرستانک و سرخدره اقدام کردند و اراضی به بیت المال اعاده وضع شد.

کد خبر 6092128

دیگر خبرها

  • آفریقای جنوبی: از نزدیک تحقیقات دادگاه لاهه را دنبال می‌کنیم
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور