Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ آیت الله عبادی افزود: با اتمام کار واکسیناسیون مرحله اول و دوم کادر درمان بیمارستان ولی عصر (عج) ناجا و به دنبال تصمیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای استفاده از ظرفیت بیمارستان ها در سرعت بخشی به واکسیناسیون عمومی، این مرکز درمانی برای مشارکت در این اقدام جهادی اعلام آمادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر (عج) ناجا ادامه داد: اکنون واکسیناسیون عموم شهروندان به همت واحد بهداشت بیمارستان به صورت ۲۴ ساعته در محوطه نمازخانه بیمارستان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهروندان ۱۷ سال به بالا بدون محدودیت و بدون نیاز به ثبت نام در سامانه، واکسن کرونا دریافت می کنند اما شرط واکسیناسیون افراد ۱۷ سال ثبت نام قبلی در سامانه اعلام شده از سوی وزارت بهداشت است.

عبادی با اشاره به واکسیناسیون روزانه حدود ۸۰ نفر از شهروندان تهرانی در بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) بیان کرد: همکارانم در واحد بهداشت بیمارستان ضمن گرفتن شرح حال متقاضیان دریافت واکسن و اطلاع از بیماری زمینه ای افراد، مشاوره های لازم قبل و بعد از تزریق واکسن را به متقاضیان ارائه می کنند.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) ناجا یادآور شد: در این مرکز درمانی به متقاضیان واکسن سینوفارم تزریق می شود و احتمالا تا پایان مهرماه روند واکسیناسیون شهروندان ادامه دارد.

واکسیناسیون عمومی شهروندان همچنین در بیمارستان امام سجاد (ع) ناجا همه روزه از ساعت هشت تا ۱۹ و در درمانگاه حضرت قائم (عج) ناجا همه روزه از ساعت هشت تا ۱۳ در حال انجام است.

برچسب‌ها ویروس کرونا واکسیناسیون فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسیناسیون فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا واکسیناسیون فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی