Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@07:47:00 GMT

پیروزی امامی و عموزاد در مبارزه نخست

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۸۵۱۴

پیروزی امامی و عموزاد در مبارزه نخست

«رحمان عموزاد خلیلی» و «یونس امامی» نمایندگان وزن‌های ۶۱ و ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در پیکارهای قهرمانی جهان در مبارزه نخست خود حریفان مجاری و مغولی را شکست دادند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۱ جهان روزهای ۱۰ تا ۱۸ مهر در شهر اسلو پایتخت نروژ برگزار خواهد شد. امروز شنبه و از ساعت ۱۲ به وقت ایران رحمان عموزاد خلیلی، یونس امامی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع در وزن‌های ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ باید به مصاف حریفان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۶۱ کیلوگرم رحمان عموزاد در کشتی نخست با نتیجه ۵ بر صفر گمزاتگادزی هالیدوف از مجارستان را شکست داد. دارنده طلای جوانان و نوجوانان جهان در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان توشیهیرو هاسگاوا از ژاپن و نیکو مگرلی از آلمان می‌رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۲ بایامبادورج انخبایار از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف مصاف نورکجا کایپانوف از قزاقستان می‌رود.

حسن یزدانی و امیرحسین زارع در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شدند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان سباستین جزیرزانسکی از لهستان و عظمت دولت بیکوف از قزاقستان می رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف خرامیانکوف از بلاروس می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان دسی از کانادا و گویازدوفسکی از آمریکا مبارزه می‌کند.

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به زمان کوتاهی که در اختیار داشتیم تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا ملی‌پوشان را به بهترین فرم آمادگی جهت حضوری موفق در این دوره از رقابت‌ها برسانیم و هر آنچه که لازم بوده را انجام داده‌ایم. خوشبختانه تیم یک‌دست و باانگیزه‌ای داریم و همه با هم یک‌دل و یک‌صدا شده‌ایم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی ادامه داد: آنچه مهم است این است که همه کشتی‌گیران علاوه بر آمادگی جسمانی، از نظر روحی و روانی هم در سطح بالایی قرار دارند و قطعا بر روی تشک مبارزه کم‌کاری نخواهند کرد و تا آخرین لحظه برای رسیدن به پیروزی با حریفان خواهند جنگید.

درستکار در پایان خاطرنشان کرد: روی نقاط ضعف و قوت کشتی‌گیران و حریفان‌شان کار کرده‌ایم و نسخه مناسبی به دست آن‌ها داده‌ایم که اگر دستورات فنی را به درستی بر روی تشک پیاده کنند، انشاالله نتایج رضایت بخشی به دست خواهد آمد. تا لحظاتی دیگر نیز ملی‌پوشان ۴ وزن نخست به روی تشک خواهند رفت و از مردم کشورمان می‌خواهم تا برای موفقیت ملی‌پوشان دعا کنند تا نتایج خوبی رقم بخورد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان کشتی آزاد کشتی قهرمانی جهان فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی و گرامیداشت رحیم علی آبادی از پنج شنبه ۶ اردیبهشت در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل در حال برگزاریست. 
اسامی نفرات برتر پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۴۵ کیلوگرم: ۱- ابوالفضل همتی ۲- امیر خزایی ۳- محسن حنفی و فرید صفری ۵- امیرمحمد حاجی وند و رامی باسم کرومی (عراق) ۷- رضا شهبازی ۸- حمیدرضا اسکندری ۹- پویا سلطان پور ۱۰- بنیامین خزلی
۵۱ کیلوگرم: ۱- ابوالفضل کرمی ۲- کیارش احمدی ۳- محمدرضا پرونده و عرفان بخت آور ۵- ژوسلان بالتابای (قزاقستان) و کارو احمدی ۷- حسین میرآقایی ۸- مهرداد اسدی ۹- محمدصادق زمانی ۱۰- امیرمهدی شاداب
۶۰ کیلوگرم: ۱- آرتین لفوتی ۲- امیررضا ذکریائی ۳- میرمحمدباقر عزیزی و مصطفی حسینوند ۵- ایلیا علی خانی و ابوالفضل ضیغمی ۷- معراج مهمدی ۸- ابوالفضل زارع ۹- سید عرشیا حسینی ۱۰- طا‌ها پورصفری
۷۱ کیلوگرم ۱- محمدرضا بختی ۲- ابوالفضل موافق ۳- پوریا حسن زاده و طا‌ها نوری ۵- آریا اندیشه و امیرمحمد اسدی زاده ۷- متین ابدالی ۸- محمدقاسم عباس (عراق) ۹- داویت سارگاسیان (ارمنستان) ۱۰- سید ارشد حسینی
۹۲ کیلوگرم: ۱- عرشیا میرزاجانی ۲- علی جانی خلیفه ۳- امیرعباس پناهی و امیرارسلان محمدی ۵- ضرغام حسین علی (عراق) و ابوالفضل علیان تابش ۷- محمدامین ابوالحسنی ۸- امیرحسین انصاری ۹- امیرابوالفضل لطفی ۱۰- محمدحسین اصلانی

دیگر خبرها

  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند