Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، با وجود اینکه قرار است این رقابت ها از روز ۲۶ مهرماه آغاز شود، اما هنوز وضعیت ورزشگاه های تختی بندرانزلی و وحدت بندرآستارا برای انجام مسابقات مشخص نیست و اگر این ۲ ورزشگاه تا آغاز بازی های خانگی ملوان و شهرداری بندرآستارا آماده نشود، این ۲ تیم ناچارند بازی های خانگی خود را در ورزشگاه دیگری برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدال ملوان با آرمان گهر در اولین گام 

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با تمدید قرارداد با چند مهره کلیدی فصل گذشته خود و همچنین جذب چند بازیکن جدید ، خود را برای حضور در رقابت های لیگ دسته اول کشور آماده می کند که با توجه به قرعه کشی انجام شده، ملوانان باید در اولین دیدار، رو در روی تیم آرمان گهر سیرجان قرار گیرند.

مسئولان باشگاه ملوان بندرانزلی در بازار نقل و انتقالات لیگ دسته اول پرتلاش بودند و تاکنون موفق به جذب چند بازیکن جدید شدند تا با تلفیقی از بازیکنان فصل گذشته و بازیکنان تازه وارد، با قدرت در رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول کشور حضور یابند.

حمید کاظمی از بادران تهران، مهران احمدی از خیبر خرم آباد، علیرضا خوش کفا از تیم استقلال ملاثانی ،  امیرحسین یحیی زاده از تیم نساجی مازندران، سعید کریمی از نفت مسجد سلیمان، محمد رستمی از بادران تهران و پژمان ثباتی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیوستند.

همچنین فرید بلوک باشی، سجاد بازگیر، محمدرضا نقدی پور، رضا حیدری، آرمین انبساطی، میعاد یزدانی، حافظ یعقوبی و محمد مهری بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی یکی از سه نماینده فصل گذشته گیلان در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور  سرانجام  با کسب ۴۶ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار گرفت. 

شهرداری بندرآستارا با هدایت پیوس در لیگ دسته یک 

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده استان گیلان فصل گذشته در نخستین حضورش در رقابت های لیگ دسته اول کشور ۲ چهره کاملا متفاوت از خود به نمایش گذاشت .

این تیم فصل گذشته در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته اول کشور ، عنوان نخست و قهرمانی دور رفت را به خود اختصاص داد اما در دور برگشت نتوانست نتایج خوب دور رفت را تکرار کند و با شکست های متوالی در نهایت در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

اما مسئولان این باشگاه برای فصل جاری تدارکات ویژه ای را دیده و با جذب فرشاد پیوس به عنوان سرمربی و به خدمت گرفتن چند بازیکن جدید، در فصل جاری لیگ دسته اول حضور خواهند یافت که در هفته اول این مسابقات نیز باید در خرم آباد رو در روی تیم خیبر این شهر قرار گیرند.

امید قربانی مدافع فصل گذشته تیم مس‌ شهربابک، مجتبی محبوب مجاز هافبک هجومی فصل گذشته تیم هوادار تهران ، محمدحسین خسروی هافبک فصل گذشته مس‌ کرمان و احسان پیرهادی مهاجم فصل گذشته بادران تهران با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا پیوستند.

همچنین حسین شهریاری دروازبان فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان، احسان ضیایی سیکارودی دروازبان فصل گذشته تیم خیبر خرم آباد، حبیب افرا مدافع فصل گذشته تیم شهرداری بندرعباس، علیرضا مصطفایی هافبک فصل گذشته تیم چوکای تالش ، عرفان شمخانی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال چوکا تالش و امید سام کن مدافع شاهین بوشهر ، دیگر بازیکنان جدید تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا هستند. 

محمد آزادطلب مدافع ، محمد ابراهیم زاده هافبک، جابر نصیری هافبک و امین حقده کاپیتان و بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا نیز، قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند تا فصل جاری نیز این چهار بازیکن با پیراهن شهرداری بندرآستارا در لیگ دسته اول حضور یابند.  

به هرحال با تغییرات گسترده و جذب چند بازیکن جدید، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و شهرداری بندرآستارا، ۲ نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول بازی های خود را آغاز می کنند که باید دید این ۲ تیم چه نتایجی را در پایان لیگ بدست خواهند آورد.

این در حالی است که طرفداران ملوان و شهرداری بندرآستارا انتظار دارند که تیمهای مورد علاقه شان در رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول با انجام بازی ها زیبا، نتیجه دلخواه را کسب و سرانجام رتبه ارزشمندی را تصاحب کنند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای ، رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت ۲ تیم برتر به مسابقات لیگ برتر کشور صعود و سه تیم انتهایی نیز به رقابت های لیگ دسته دوم سقوط می کنند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا تیم فوتبال ملوان بندرانزلی رقابت های لیگ دسته اول فصل گذشته تیم فوتبال چند بازیکن جدید فصل جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است