Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@04:26:26 GMT

کمک 1600 میلیارد تومانی توسط خیرین به مجمع سلامت کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۸۵۷۹

کمک 1600 میلیارد تومانی توسط خیرین به مجمع سلامت کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، سید محمد طباطبایی صبح امروز در آیین کلنگ زنی ساخت مرکز قلب در ساوه با قدردانی از مشارکت خیران گرانقدر در توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی کشور گفت : خوشبختانه وجود خیرین در حوزه سلامت باعث افزایش زیرساخت های درمانی و بهداشتی شده و این عزیزان به هرجایی پای بگذارند باعث پیشرفت در آن منطقه خواهند شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با قدردانی از خیر گرانقدر در خصوص تامین 15 میلیارد تومان برای ساخت این مرکز گفت :  طبق تفاهم نامه ای صورت گرفته تاکنون این خیر گرانقدر بخشی از هزینه را پرداخت کرده است که با مساعدت دولت و وزارت بهداشت و همچنین مسئولان شهرستان این کار سرعت خواهد گرفت .

معاون مشارکت مردمی و رسانه‌ای مجمع خیرین سلامت کشور با بیان اینکه افتتاح مرکز قلب یک ضرورت جدی برای مردم شهرستان است گفت : رسیدگی و درمان بیماری های قلبی در کشور ما در اولویت قرار دارد چراکه بر اساس آمار بیشترین بیماری ها مربوط به قلب است . 

طباطبایی افزود : علیرغم اینکه اکثر بیمارستان های ما اکنون درگیر کویید هستند اما نباید مشکلات قلب در کشور را فراموش کرد که ساخت این مرکز قدم بلندی در این راستا بوده است . 

وی یکی از مهمترین اقدامات مجمع خیرین سلامت کشور را ارتباط دهی خیرین با شهرهایی که نیاز به تامین زیرساخت دارند عنوان کرد و گفت : در شهری مثل ساوه که با وجود افزایش روزافزود جمعیت فاقد مرکز قلب بود , این اقدام یک کار بزرگ برای مردم این شهر محسوب میشود و بعنوان یک صدقه جاریه ثمرات آن هم در زندگی خیر و هم در امور مردم رویت خواهد شد . 

معاون مشارکت مردمی و رسانه‌ای مجمع خیرین سلامت کشور در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته بالغ بر یک هزار و 600 میلیارد تومان مشارکت مردمی صورت گرفته است گفت : استان مرکزی خوشبختانه در این موضوع پیشتاز بوده و همین کمک ها باعث ساخت مراکز بهداشتی و درمانی در سراسر کشور شده است . 

وی افزود : مجمع خیرین سلامت کشور در بحث کمک مومنانه نیز پای کار بوده و 400 میلیارد تومان نیز در این بخش صرف کرده است .

 کلنگ زنی احداث مرکز خدمات جامع سلامت آوه در ساوه 

آیین کلنگ زنی احداث مرکز خدمات جامع سلامت آوه در ساوه ،رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه و جمعی از مسوولان  محلی کلنگ زنی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه ، رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه در حاشیه این مراسم گفت: هم اکنون در سه بیمارستان (دولتی، تامین اجتماعی و بخش خصوصی) در مجموع ۲۵۰ تخت فعال است که ، با توجه به جمعیت و نیاز درمانی در مجموع باید ۴۰۰ تختخوابی را دارا باشد که با کمبود ۱۵۰ تخت مواجه است.
دکتر مهدی مصری اظهار کرد : هم اکنون ۱۶ مرکز جامع سلامت شهری و روستایی در شهرستان ساوه به مردم خدمات ارایه می دهد.
وی اظهار کرد: مساحت پروژه ۳۰۰۰ متر مربع با زیر ۱۵۰۰ متر مربع ، ۱۸ ماه ساخته خواهد شد .
وی ادامه داد: زمین این مرکز خدمات جامع سلامت از سوی خیر اهدا شده است  و با مشارکت خیرین(۵۰ درصد) ساخته خواهد شد.

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت مشارکت مردمی قلب بیماری های قلبی مجمع خیرین سلامت کشور جامع سلامت کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا،  مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صبح امروز با حضور زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد.

این مرکز رشد با ارائه یک مدل تحقیقات محور و پتانسیل علمی بالا، یکی از پیشتازان تولید دانش در حوزه سلامت است. این مرکز قادر است توانایی خود را به صورت عملی در پشتیبانی از تبد یل دانش به فناور‌ی های دانش محور حوزه سالمت به ویژه در حوزه، تکنولوژ‌ی های نوین پزشکی، هوش مصنوعی، تجهیزات پزشکی، بیوتکنولوژی، روش‌های جد ید درمانی، پزشکی دقیق و ... به کار برد و با هدف حمایت از بنگاه‌ها‌ی نوآور و کارآفرین و تبد یل آنها به محصولات مبتنی بر نوآوری، بازاریابی و تجاری سازی آنها در بازار‌های داخلی و بین المللی
و کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان، خودکفایی در تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی و به حرکت درآوردن
چرخ‌های اقتصاد ملی اقدام به تاسیس مرکزرشد فناوری‌های بالینی نموده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد