Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این گردهمایی در حاشیه رویداد جیتکس ۲۰۲۱ در مرکز تجارت جهانی دبی (محل دائمی نمایشگاه های دبی) از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۵ برپا خواهد شد.

گردهمایی فعالان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران به مناسبت «روز فناوری ایران» و با هدف معرفی ظرفیت‌های تجاری صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و برگزاری ملاقات‌های تجاری با شرکت‌کنندگان در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گردهمایی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و همکاری اتاق بازرگانی تهران، صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و شرکت هوشمند کاران دانش انجام می شود.  

نمایشگاه جیتکس فرصتی استثنایی را برای آشنایی استارتاپ‌های ایرانی با جدیدترین فناوری‌ها، ایجاد ارتباط با تولیدکنندگان مطرح دنیا و جذب سرمایه بین‌المللی فراهم خواهد کرد. بخش‌های اصلی نمایشگاه شامل هوش مصنوعی، فناوری‌های مدیریت و بهره‌وری از Big Data، راهکارهای مرتبط با فضای ابری، شبکه و امنیت سایبری، فناوری‌های مرتبط با بلاکچین و  فین‌تک، راهکارهای مالی است.  

۲۰ شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه فناوری اطلاعات  و ارتباطات، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به رویداد GITEX FUTURE STARS ۲۰۲۱ اعزام می‌شوند.

صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور آن‌ها در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی را در دستور کار خود قرار داده است؛ چرا که یکی از اهداف اصلی این نهاد، تسهیل مسیر تجاری‌سازی محصولات و خدمات، توسعه توانمندی‌های مدیریتی و بازاریابی، کمک به شکل‌دهی ارتباطات بین‌المللی و ورود به بازارهای خارجی با هدف بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان و ورود آن‌ها به زنجیره ارزش جهانی است.

برچسب‌ها صندوق نوآوری و شکوفایی نمایشگاه جیتکس فناوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق نوآوری و شکوفایی نمایشگاه جیتکس فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی نمایشگاه جیتکس فناوری صندوق نوآوری و شکوفایی فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴

پاویون ملی شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در رویداد بزرگ نمایشگاهی حوزه سلامت شرق آسیا با حمایت سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در ویتنام برپا می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، پاویون ملی شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در رویداد بزرگ نمایشگاهی حوزه سلامت شرق آسیا با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، اردیبهشت 1403 در کشور ویتنام برپا می‌شود.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی پزشکی و داروسازی ویتنام از 9 تا 12 می (مطابق با 20 تا 23 اردیبهشت ماه 1403) در محل کاخ فرهنگی ویت خو در شهر هانوی پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه بر روی ارائه به‌روزترین فناوری‌ها، پیشرفت‌ها و دستاوردهای برجسته این حوزه متمرکز خواهد بود، به طوری که متخصصان و فعالین حوزه سلامت و پزشکی از سراسر جهان برای تبلیغات و معرفی محصولات، تبادل تجربیات و بهره‌گیری از فرصت‌ها در سرمایه‌گذاری، تولید و گسترش کسب و کار در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران

غرفه‌داران و مخاطبین این نمایشگاه از حوزه های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، تولیدکنندگان دارویی، تجهیزات و خدمات زیبایی، تجهیزات تشخیص و درمان بیماری‌ها، تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات توانبخشی هستند.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403 فرصت دارند در سامانه کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری به نشانی https://tesc.ir/service/8/1 ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09355242413 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد 
  • صندوق نوآوری حامی زیست‌بوم پیشگیری و درمان سرطان
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد
  • صندوق نوآوری حامی پیشگیری از سرطان شد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی