Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عباسی راد مدیر عامل گروه مهندسی ساعیان صنعت نوین یزد گفت:کشور ایران و استان یزد از بهترین اقلیم برای گلخانه‌ها در دنیا برخوردار است و گلخانه داران یزدی به دلیل آماده نبودن برای هوشمند سازی و نبود اعتماد به محصولات این حوزه در ابتدا استقبال زیادی از محصولات نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مجوز شرکت، طراحی و پیاده سازی، هوشمند سازی گلخانه‌های کشاورزی، خانه‌های مسکونی و تجاری، دامپروری‌ها و شیلات است.

او گفت: شرکت ساعیان صنعت در حوزه گلخانه‌ها و خانه‌های هوشمند نیز وارد شده است و گلخانه‌های هوشمند را تجاری سازی کرده است.

او بیان کرد: در تازه‌ترین خدمت، شرکت ساعیان صنعت موفق به اخذ گواهی نامه دانش بنیان، ۲۰ درصد انرژی را کاهش داده است و بهره وری را دو برابر افزایش داده است.

عباسی راد گفت: شرکت ساعیان صنعت از قبل نماینده شرکت‌های اروپایی بوده است، در حال حاضر توانسته محصولات را بومی سازی کند و تکنولوژی آن را به ارمنستان صادر کند.

او گفت: یکی از بزرگترین مشکل شرکت ارائه خدمات پس از فروش است، اما در دستگاه‌های نسل چهارم، نرم افزاری طراحی شده است که به صورت آنلاین گلخانه‌ها را رصد می‌کند و نتایج را به مشتری ارائه می‌دهد.

عباسی راد افزود: خدماتی که به گلخانه داران ارائه می‌شود شامل سیم کشی و کابل کشی ابتدایی، تابلو‌های برق قدرت و اتوماسیون و کنترل اقلیم است.

عباسی راد گفت: شرکت ساعیان صنعت در سال ۱۳۸۷ به ثبت رسیده است و تا سال ۱۳۹۳ در حوزه صنعت و اتوماسیون فعالیت می‌کرد.

او گفت: در سال ۱۳۹۳ به پیشنهاد یکی از همکاران برای هوشمند سازی، از یک گلخانه بازدید شد و به صورت پایلوت در چند گلخانه اجرا شد، اما با شکست مواجه شد.

عباسی راد تصریح کرد: این شکست‌ها باعث تولید نسل‌های جدیدی از محصولات شد که مشکلات قبلی را نداشتند و شرکت در نسل پنجم محصولات، به دنبال اخذ گواهی نامه از اروپا است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصرف انرژی گلخانه داران شرکت دانش بنیان عباسی راد گلخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پویش با انرژی در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در مراسمی با حضور مدیرعامل توانیر و جمعی از چهره‌های هنری و ورزشی، پویش مصرف درست برق با عنوان «باانرژی» رونمایی شد.   قرار است در این پویش که از ۱۵ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه سال‌جاری ادامه دارد، ضمن تشویق مردم به استفاده درست از انرژی برق، با راه‌اندازی سایت و اپلیکیشنی با همین نام راهکار‌های مصرف درست برق به مردم آموزش داده شود.   مردم عزیز استان یزد می‌توانند از طریق وب اپلیکیشن Ba-energy.ir در جریان این کمپین قرار گرفته و با شرکت در کمپین و کاهش مصرف خود در قرعه‌کشی جوایز نفیسی همچون خودرو، لوازم خانگی و لپ‌تاپ شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است
  • به محض ترک قند و شکر در بدن چه می‌شود؟
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است