Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه کمیته ساماندهی وکاهش جمعیت کیفری زندانیان استان که با حضور فراهانی معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و حضور ویدیو کنفرانسی روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی و روسای زندان‌های تابعه استان برگزار می‌شد با اشاره به اهمیت تعامل مجموعه دادگستری با سازمان زندان‌ها گفت: مجموعه دادگستری و زندان یک مجموعه واحد بوده و بهبود وضعیت زندان‌ها حاصل ارتباط تنگاتنگ و مستمر این دو مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای قضایی استان افزود: استان آذربایجان غربی با توجه به وضعیت خاص آن می‌طلبد که مسئولان کشوری هم از درون و هم از برون نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشند.

عتباتی ادامه داد: مجموعه قضایی استان با تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه خود در تمام زمینه ها، خصوصاً در حوزه زندان اقدامات و عملکرد بسیار مناسبی داشته اند که جای تقدیر دارد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه توجه به امر اشتغال زندانیان تاکید کرد و آنرا یکی از نمود‌های اصلاح ، تربیت و زندانبانی و رافت اسلامی دانست و گفت: اشتغال زندانی یعنی شخصیت دادن به او که عامل مهمی برای عدم تکرار جرم از سوی اوست.

فراهانی معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت کار قضا گفت: افزایش ۲۹ درصدی بازدید قضات از زندانها، اشتغال ۶۳ درصد زندانیان تا مرداد ماه، رشد ۱۰۰ درصدی استفاده از پابند الکترونیک و دادرسی الکترونیک و خصوصاً کاهش ۱۶% درصدی ورودی زندان‌های کشور از جمله مهمترین اقدامات اداره کل زندان ها است.

 
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اداره کل زندان ها دادگستری آذربایجان غربی زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار عتباتی با اشاره به مشکلات مرتبط با پرونده‌های قضایی گفت:همکاری‌ها و هماهنگی‌ها در خصوص برخی پرونده‌های قضایی موثر در حصول نتایج بهتر خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین کمک به حل مشکل یکی از واحد‌های تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با حل مشکلات این واحد تولیدی اشتغالزایی چشم گیری بالغ بر ۱۰۰۰نفر در استان اتفاق می‌افتد که نیازمند همراهی و همکاری موثر دو مجموعه می‌باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی پورشادلو دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور که اخیرا به این سمت منصوب شده است نیز به همکاری‌های دوجانبه تاکید و باز شدن گره از مشکلات مردم خصوصا پرونده‌های کثیرالشاکی را یکی از امور مهم ارزیابی کرد و همکاری‌های دوجانبه را در این خصوص کارگشا و نتیجه بخش عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد