Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان فارس شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت : علی حسن شاهی و موسی خلیفه ۲ بازیکن دعوت شده از استان فارس هستند که باید خود را به مربیان تیم ملی در اردو معرفی کنند.

لیلا دودمان ادامه داد: اردوی تیم ملی از سیزدهم مهرماه در قائم شهر مازندران آغاز خواهد شد و تا هفدهم همین ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مسابقات فوتبال جام جهانی پیوند اعضا و بیماران خاص قرار بود در سال ۲۰۲۱ در کشور فرانسه برگزار شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا این رقابت ها به سال ۲۰۲۲ موکول شد.

ورزشکاران بیماران خاص همچون  هموفیلی، دیابت، تالاسمی، ام اس،  همو دیالیزو  همو فیلی و  اعضا در چندین رشته ورزشی زیر نظر فدراسیون پیوند اعضا و بیماران خاص فعالیت دارند.

این ورزشکاران در مسابقات  جهانی، آسیایی و بازیهای جهانی پیوند اعضا و بیماران خاص  که هر ۲ سال یک بار برگزار می شود، شرکت می کنند.

چندین ورزشکار خانم و آقا از استان فارس دارای مقام های آسیایی،جهانی و بازیهای جهانی هستند که سپهر سپاسی از استان فارس چندین مدال طلای جهانی دارد و رکوددار شنا در جهان است.

 بدمینتون، پینگ پنگ، دارت، پتانگ، دوچرخه‌سواری، پرتاب توپ ، شنا، بولینگ، اسکواش، دوی جاده، دوومیدانی و تیروکمان و فوتبال رشته هایی هستند  که ورزشکاران در آن فعالیت دارند.

بهترین ورزشکار فارس در مسابقات جهانی  

 کلثوم ابراهیمی دیگر پرافتخارترین ورزشکار استان فارس است که در مسابقات  جهانی  ۲۰۱۷ اسپانیا  با کسب ۲ نشان طلا، یک نقره و ۲ برنز عنوان بهترین ورزشکار کاروان ورزشی ایران را از آن خود کرد.

ورزشکاران پیوند اعضا و بیماران خاص فارس  به هنگام بازگشت ازبازیهای جهانی ۲۰۱۹ لندن که ۲۵ مدال رنگارنگ کسب کردند

شهریور ماه  ۹۸ آخرین باری است که ورزشکاران استان فارس دربیست و دومین دوره رقابت های جهانی پیوند اعضا و بیماران خاص که در شهر نیوکاسل انگلستان برگزار شد شرکت داشتند و توانستند ۲۵ مدال رنگارنگ کسب کنند.

موسی خلیفه ( دو و میدانی )، صمد امین صفایی ( بولینگ و پتانگ )، مرتضی فنایی ( دو و میدانی )، میثم همتی (دو و میدانی )، کلثوم ابراهیمی (دو و میدانی و بولینگ )، مریم مولایی ( بدمینتون )، سحر مهدوی پور (دو و میدانی )، معصومه رضایی ( دو و میدانی و پتانک )، فاطمه رمضانی زاده (پتانگ و بولینگ )، رها رضایی فرد ( دارت ) و محمد بی طرف، ورزشکار استان فارس دربیست و دومین دوره  این رقابت ها بودند که ۲۵ مدال طلا، نقره، و برنز کسب کردند.

بیست و سومین  دوره این رقابت که قرار بود  سال ۲۰۲۱ در فرانسه برگزار شود اما  به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو و به زمان دیگری موکول شد.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا شیراز فوتبال فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا شیراز فارس پیوند اعضا و بیماران خاص دو و میدانی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی میثم رشتبر با عزمی راسخ رکورد جهانی تکنیک‌های رزمی روی کیسه بوکس را به نام خود به ثبت رساند.
این حرکت ارزشمند در زمان ۴۸ ساعت و بدون وقف با نظارت دقیق کمیته ثبت رکورد فدراسیون و سازمان‌های بین‌المللی ایمارو و تافیسا برگزار شد، مهارت و استقامت خارق‌العاده رشتبر را به اثبات رساند و جلوه‌ای دیگر از تعهد داوطلبان هلال احمر در مسیر صلح و بشردوستی را به نمایش گذاشت.

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان