Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا فتح آبادی، پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد لیست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اسکوچیچ ۲۶ نفر را به تیم ملی دعوت کرد. بهترین نفرات به تیم ملی دعوت شده اند. احسان حاج صفی و کاوه رضایی، بازیکنان با کیفیتی هستند. آن‌ها می‌توانند گره گشای ما در بازی‌های سخت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ۲ آن قدر باکیفیت هستند که وقتی در کنار هم بازی کنند، هماهنگی زیادی با یکدیگر دارند. در مجموع نفرات دعوت شده به تیم ملی فوتبال، بازیکنان فوق العاده‌ای هستند. به این لیست بسیار خوشبین هستم.

او در مورد پیش بینی خود از ۲ دیدار تیم ملی فوتبال مقابل کره جنوبی و امارات اظهار کرد: معتقدم امارات نمی‌تواند مقابل ما حرفی برای گفتن داشته باشد و مقاومت کند. اگر بازیکنان تیم ملی مغرور شوند و امارات را حریف کوچکی بدانند، به دردسر خواهیم افتاد. حریف اصلی ما در این گروه، کره جنوبی است که در چند سال گذشته، نتوانسته است رقیب سرسختی برایمان باشد. کره جنوبی مقابل تیم ملی کشورمان، اکثر بازی‌های خود را واگذار کرده است و از ما می‌ترسد. اطمینان دارم که به عنوان تیم نخست به رقابت‌های جام جهانی صعود می‌کنیم. با داشتن این بازیکنان، هیچ تیمی نمی‌تواند مقابل ما برنده شود. تیم ملی باید همه حریفانش را مانند کره جنوبی بداند. اگر این نسل از تیم ملی به جام جهانی صعود نکند، می‌تواند عواقب بدی برای فوتبالمان داشته باشم. باز هم می‌گویم که تیم ملی به عنوان تیم نخست، به جام جهانی راه پیدا می‌کند. برای بسیاری از بازیکنان فعلی تیم ملی، راهیابی به جام جهانی سکوی پرتاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید

غیبت بشار رسن در لیست تیم ملی عراق

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال جام جهانی جام جهانی کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم

سال 2007 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2006/07، دو تیم میلان و منچستریونایتد در شب بارانی ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با گل های کاکا، سیدورف و جیلاردینو به سود میلان به پایان رسید.

دانلود (28.6MB)

دیگر خبرها

  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • بازماندن رستمیان از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • اعتراضات دانشجویان در آمریکا تحول بسیار عظیم جهانی است
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • نجات کودک حسن آبادی از برق گرفتگی
  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • رقص و پایکوبی بازیکنان پارما در رختکن پس از صعود به سری آ / فیلم
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان