Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود بدلی روز شنبه در بازدید از روند احداث مسکن محرومان در روستای دورافتاده آرپاچایی اوریات بخش تخت‌سلیمان تکاب افزود: این واحدهای مسکونی ۲۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای احداث آنها یک میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت با نرخ بهره ۵ درصد و باز پرداخت ۲۰ ساله پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این تسهیلات، برای هر احداث واحد مسکونی نیز ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ حضرت امام‌خمینی (ره) دراختیار خانواده‌های نیازمند متقاضی احداث واحد مسکونی مقاوم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه متقاضیان احداث واحد مسکونی جهت انعقاد قرارداد به بانک‌های عامل معرفی شدهاند، اظهارداشت: در حال حاضر ۲هزار واحد مسکونی مراحل پی‌کنی را به اتمام رسانده‌اند و ۱۳۰۰ واحد نیز مرحله اجرای فوندانسیون را پشت سرگذاشته‌اند و مقرر شده تا پایان آذر ماه سال‌جاری سقف و دیوارچینی واحدهای مسکونی پایان یابد.

بدلی با بیان اینکه تاکنون ۹۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) به‌عنوان مساعدت بلاعوض برای احداث واحدهای مسکونی یاد شده پرداخت شده‌است اضافه کرد: سهم شهرستان تکاب از ۳هزار واحد مسکونی درحال احداث در آذربایجان‌غربی ۱۵۰ واحد مسکونی است که احداث کنندگان آن جهت انعقاد قرارداد به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

به گزارش ایرنا، باید تا سال ۱۴۰۵ در حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکن روستایی آذربایجان‌غربی مقاوم‌سازی شوند و در این راستا باید روستانشینان همراهی بیشتری داشته باشند.

برچسب‌ها تکاب مناطق محروم تسهیلات مسکن مقاوم سازی آذربایجان غربی بنیاد مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب مناطق محروم تسهیلات مسکن تکاب مناطق محروم تسهیلات مسکن مقاوم سازی آذربایجان غربی بنیاد مسکن آذربایجان غربی واحد مسکونی احداث واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۸۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شدند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

مالکی همچنین برای تأمین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 6097492 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد