Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@15:01:05 GMT

تصادف شدید محمد صمیمی شاعر و ذاکر اهل بیت(ع) +عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۸۸۲۲

تصادف شدید محمد صمیمی شاعر و ذاکر اهل بیت(ع) +عکس

یکی از نزدیکان محمد صمیمی شاعر و مداح اهل بیت (ع) گفت: بعد از انجام آزمایش‌های معمولی عصر روز گذشته وی از بیمارستان مرخص شد و ادامه درمان را در منزل دنبال می‌کند.

به گزارش مشرق، محمد صمیمی شاعر و مداح اهل بیت (ع) پنجشنبه شب ۸ مهرماه در بزرگراه صدر تهران به همراه خانواده در حال طی مسیر بود که خودروی وی بر اثر برخورد با خودرویی دیگر که سرعت بالایی داشت، دچار واژگونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سانحه همسر و فرزند محمد صمیمی دچار جراحت‌های جزئی شدند که خوشبختانه به صورت سرپایی مداوا شدند اما خود او به دلیل آسیبی که به سر و گردنش وارد آمد در بیمارستان تحت نظر پزشکان قرار گرفت

یکی از نزدیکان صمیمی اظهار داشت: الحمدلله حال عمومی این شاعر و مداح اهل بیت (ع) خوب است و عصر روز گذشته جمعه ۹ مهرماه بعد از انجام آزمایشات و بررسی‌های معمول در بیمارستان، وی مرخص شد و ادامه روند درمان را در منزل پیگیری خواهد کرد.

محمد صمیمی علاوه بر اینکه خود نوحه‌خوانی دارد، شاعر بسیاری از آثار ماندگار حاج محمود کریمی و دیگر مداحان اهل بیت (ع) است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان تصادف محمد صمیمی شاعر اهل بیت اتوبان صدر محمد صمیمی اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: این کنگره با موضوع شعر فارسی و در بخش اصلی خلیج همیشه فارس، بخش ویژه بانوان و مادران سرافراز خلیج فارس و بخش آزاد برگزار شد.

علیرضا سیدآبادی افزود: خلق آثار بدیع و ماندگار در موضوعات ملی و عقیدتی، بزرگداشت یاد و نام خلیج همیشه فارس، بیان قدر و منزلت بانوان و مادران پاکدامن مناطق خلیج فارس و تبیین مسئله هویتی خلیج فارس برای ایران اسلامی اهداف این کنگره بود.

 وی تصریح کرد: آیین پایانی ششمین کنگر ه ملی شعر خلیج فارس با حضور جمعی از شاعران سراسر کشور و مسئولان استانی در شهرستان هندیجان، اسکله بحرکان، در خلیج فارس برگزار شد.

دیگر خبرها

  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • شایعه عجیب درباره «شهریار»؛ با عالم غیب در ارتباط است!