Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@12:29:43 GMT

کشف بیل مکانیکی قاچاق ۴۰ میلیاردی در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۸۹۹۱

کشف بیل مکانیکی قاچاق ۴۰ میلیاردی در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف یک دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان کوهدشت خبر داد.

سردار یحیی الهی اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس آگاهی کوهدشت حین گشت در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه بیل مکانیکی مشکوک شدند.

وی افزود: با بررسی مدارک ارائه شده مشخص شد بیل مکانیکی مذکور فاقد مجوز قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان لرستان، با اشاره به این که برابر نظر کارشناسان ارزش بیل مکانیکی کشف شده ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، بیان داشت: یک نفر در این رابطه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

سردار الهی در پایان با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس هیچ نقطه امنی برای قاچاقچیان وجود نخواهد داشت، گفت: پلیس طبق وظیفه ذاتی خود با هرگونه بی قانونی و هنجارشکنی برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرستان کوهدشت استان لرستان لرستان فرمانده انتظامی لرستان بیل مکانیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه نفتکش اسکانیارا متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان