Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:58:56 GMT

۱۴۵۰ سند تک برگ در دهلران صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۹۱۶۶

۱۴۵۰ سند تک برگ در دهلران صادر شد

علی پیری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از این تعداد ۷۰۴ فقره سند دولتی و بقیه اسناد عادی و عمومی است.

وی ادامه داد: مهمترین مزایای سند تک برگ داشتن هولوگرام امنیتی، کاهش جعل سند، نقشه ملک به صورت جدا و با خیابان‌های اطراف، کد پستی و ایجاد بارکد است.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک دهلران گفت: در شش ماهه سال جاری نیز ۵۱۷ مورد معاملات ثبتی انجام و همچنین اجرای اسناد رسمی تعداد فقره ۱۷۶ تشکیل وت عداد ۲۳۳ فقره نیز در این مدت مختومه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این مدت ۱۸۵ فقره سند دفترچه‌ای در این شهرستان به سند تک برگ تبدیل شده است.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک دهلران تصریح کرد: در بازه زمانی مذکور تعداد ۲۲ فقر سند کاداستر اراضی ملی به میزان ۱۵۰ هزار هکتار در شهرستان انجام شده و سند تک برگ آنها به نام دولت جمهوری اسلامی با نمایندگی سازمان جنگل‌ها و مرتع کشور صادر شده است.

کد خبر 5317976

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دهلران سند مالکیت ثبت اسناد و املاک اربعین 1400 اربعین حسینی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا مرز مهران عکس استانها کهگیلویه و بویراحمد واکسن کرونا کرمانشاه گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی علامه حسن زاده آملی سند تک برگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۹۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، مهدی سرخوش اظهار داشت: میزان واگذاری اراضی ملی و دولتی به مساحت ۱۹ هزار و ۴۵ هکتار و به تعداد یک‌هزار و ۲۰۳ مورد به متقاضیان واگذاری زمین برای اجرای طرح‌های کشاورزی، وابسته و غیرکشاورزی در سطح کشور انجام شده است.

وی ادامه‌داد: از این میزان مساحت ۱۲ هزار و ۳۹۵ هکتار به تعداد ۹۱۷ مورد برای طرح‌های کشاورزی و وابسته به کشاورزی و تعداد ۲۸۶ مورد به مساحت ۶ هزار و ۶۵۰ هکتار برای طرح‌های تولیدی و صنعتی زمین واگذار شده است.

مدیرکل دفتر واگذاری و توسعه اراضی سازمان امور اراضی کشور افزود: سال گذشته در راستای نظارت بر اراضی واگذار شده، تعداد ۳۷ هزار و ۹۲۷ مورد بازدید توسط عوامل نظارتی انجام شده که نتیجه آن تشکیل ۲۷۸ جلسه هیأت‌های نظارت ماده ۳۳ استانی بود که سه هزار و ۱۸۹ پرونده در این جلسات مطرح و درباره تمدید قرارداد مربوطه، تعیین مهلت برای اجرای طرح، یا فسخ قرارداد و استرداد زمین و سایر تکالیف مقرر در قانون و مقررات حاکم تصمیم‌گیری شده است.

وی تصریح کرد: درباره موضوع واگذاری باتوجه به تکلیف ابلاغی سیاست‌های سازمان متبوع، برنامه تکلیفی برای استان‌ها با توجه به ظرفیت‌ها و شرایط و عملکرد استانی مشخص شده و ابلاغ خواهد شد.

سرخوش ادامه‌داد: مقرر شده استان‌ها با استفاده از ظرفیت تفاهم‌نامه منعقد شده با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در خصوص برون‌سپاری وظایف غیرحاکمیتی سازمان پیگیری لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان‌کرد: در راستای رفع نقایص موجود، اصلاح دستورالعمل نظارت بر طرح‌ها به انضمام فرم‌های مربوطه و ضوابط اجرایی لایحه قانونی واگذاری و احیای اراضی در دستور کار این دفتر قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • وزیر دفاع یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • صادرات بیش از ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران