Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@07:03:52 GMT

پرسپولیس برنده بازی های آسیایی مهرماه

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۹۲۷۷

پرسپولیس در مهرماه نتایج خوبی در آسیا گرفته است

پرسپولیس هر وقت در مهرماه به مصاف حریفان خود در آسیا رفته، نتایج خوبی گرفته است.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در حالی قرار است ۲۴ مهر به مصاف الهلال برود که بازی‌های این تیم در اولین ماه پاییز همواره با اتفاقات شیرینی برای قرمزها همراه بوده است. قرمزها در ۳ مهر سال قبل مقابل الشارجه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا توانستند ۴ بار دروازه حریف را باز کنند تا صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان شوند و به مرحله بعد صعود کنند؛ سه روز بعد با گل دقایق پایانی عیسی آل‌کثیر، السد را در مرحله یک هشتم نهایی شکست دادند و به جمع هشت تیم پایانی آن تورنمنت رسیدند

۹ مهر نوبت بازی پرسپولیس و پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی بود که این بار بریس آل‌کثیر باعث حذف حریف ازبکستانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۲ مهر در مرحله نیمه نهایی، پرسپولیس و النصر به مصاف یکدیگر رفتند و این پرسپولیس بود که توانست حریف عربستانی‌اش را در ضربات پنالتی شکست دهد و فینالیست آسیا شود.

حالا قرمزها باید روز ۲۴ مهر در ریاض به مصاف الهلال عربستان بروند و باید منتظر ماند و دید شاگردان یحیی می‌توانند موفقیت‌های آسیایی‌شان را در این ماه تکرار کنند یا نه؟

 

بیشتر بخوانید:
کمیته استیناف AFC فرجام خواهی پرسپولیس را نپذیرفت

 

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها دنیلو: گواردیولا همسرش را هم مثل یک فوتبالیست می بیند! کمیته استیناف AFC فرجام خواهی پرسپولیس را نپذیرفت سه لژیونر برگشتند، سه استقلالی جدید و بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ خط خوردند! توماس توخل: وقتی لیست انگلیس را دیدم، فکر کردم ریس جیمز به تیم واترپلو دعوت شده است! مورینتس: بدون شک توپ طلا را به بنزما می دادم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم رفت و در ضربات پنالتی به حریف خود باخت. پرسپولیس در حالی از این رقابت‌ها حذف شد که در طول بازی ۲ بار از حریف خود با اختلاف ۲ گل پیش افتاد، اما تلاش بازیکنان آلومینیوم و همچنین اشتباهات خط دفاعی پرسپولیس باعث شد تا بازی مساوی و به ضربات پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی هم وحید امیری پنالتی خود را خراب کرد تا آلومینیوم به برتری برسد و راهی مرحله بعد شود.

این اولین بار نبود که وحید امیری در یک بازی حساس پنالتی خراب می‌کند. او پیشتر هم در سال ۲۰۱۵ و در جام ملت‌های آسیا در استرالیا و در دیدار ایران مقابل عراق پنالتی خود را به تیرک زد تا کاپیتان عراق با گل کردن ضربه خود صعود تیمش را مسجل کند.

آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی و استقلال درباره آن بازی اینگونه تعریف می‌کند: پس از بازی و حذف شدن ما وحید حال خوبی نداشت. ما در هتل بودیم و من به عنوان بزرگتر تیم به اتاق وحید رفتم تا حالش را بپرسم. او خیلی دپرس بود و گریه می‌کرد. همان لحظه بازی امارات و ژاپن در حال برگزاری بود و جالب اینجاست که به پنالتی هم کشیده بود. در آن لحظه کیسوکه هوندا بازیکن با تجربه و معروف ژاپن پنالتی اش را به بیرون زد. من برای اینکه حال و احوال وحید امیری را عوض کنم به او به شوخی گفتم: هوندا ضربه اش را خراب کرد، تو که موتور براوو هم نیستی. پس گریه نکن.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی