Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم خاکسپاری خواهر علی پروین برگزار شد و یحیی گل محمدی بعد از حضور در این مراسم به مزار پیشکسوتان فوتبال رفت

 

سرمربی پرسپولیس امروز (شنبه 10 مهر) در مراسم خاکسپاری خواهر علی پروین، اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس شرکت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در این مراسم مسئول کانون هواداران پرسپولیس به همراه تعداد زیادی از پیشکسوتان و نامداران فوتبال ایران که جزو همبازیان و شاگردان علی پروین بودند، حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل‌ محمدی همچنین از فرصت حضور در بهشت زهرا (س) استفاده کرد و همراه با تعدادی از پیشکسوتان از جمله ناصر محمدخانی بر مزار درگذشتگان فوتبال ایران حاضر شد. او بر سر خاک جعفر کاشانی رفت که امروز، دومین سالگرد درگذشت او است. گل محمدی بر سر خاک دیگر پیشکسوت فوتبال ایران مهرداد میناوند، همایون بهزادی، مجید نائینی، ابراهیم آشتیانی، علیرضا عزیزی و از جمله پیشکسوتان تاریخ باشگاه استقلال چون ناصر حجازی و منصور پورحیدری نیز حضور پیدا کرد و به قرائت فاتحه پرداخت.

 

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها دنیلو: گواردیولا همسرش را هم مثل یک فوتبالیست می بیند! کمیته استیناف AFC فرجام خواهی پرسپولیس را نپذیرفت سه لژیونر برگشتند، سه استقلالی جدید و بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ خط خوردند! توماس توخل: وقتی لیست انگلیس را دیدم، فکر کردم ریس جیمز به تیم واترپلو دعوت شده است! مورینتس: بدون شک توپ طلا را به بنزما می دادم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فوتبال ۳۶۰

tags # علی پروین ، فوتبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی