Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امیرهوشنگ‌ حیدریان  پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان و برگزیدگان دستگاه‌های دولتی ویژه هفته ناجا که امروز در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از ۱۷ تا ۲۳ مهر تحت عنوان هفته نیروی انتظامی در تقویم ملی نامگذاری شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان افزود: شعار امسال هفته ناجا «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هفته ناجا فرصتی هست تا بتوانیم در این ایام بیشتر در خدمت مردم بوده و اقدامات نیروی انتظامی بیش از گذشته به مردم ارائه شود، بیان کرد: لازم است تا در این هفته بخش عمده‌ای از اقدامات ناجا از نقطه صفر مرزی تامرکز شهرها  را به اطلاع مردم برسانیم.

حیدریان اظهار داشت: ناجا در این هفته با اجرای برنامه‌های عمومی، تعاملی و مشارکتی ارتباط خود را با مردم بیش از پیش نهادینه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ما درصدد هستیم تا ماموریت‌های خود را با مشارکت مردم انجام دهیم گفت: این امر افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم را به دنبال خواهد داشت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان افزود: بیش از ۱۲۰۰ ساعت کلاس آموزشی و ارائه هشدارهای آموزشی توسط کارشناسان انتظامی برای کلیه اقشار مردم و دانش آموزان و اولیا از طریق فضای مجازی ویژ ناجا برگزار شده است.

وی بیان کرد: در 6 ماهه نخست امسال بیش از ۵۰ نمایشگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به صورت حضوری و غیرحضوری در استان برگزار شده است.

وی اذعان کرد: سرمایه اجتماعی مهمترین فاکتور برای هر سازمانی هست تا بتواند وظیفه خود را در سطح اجتماعی به منصه ظهور برساند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان با بیان اینکه برای نیروی انتظامی امنیت عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: باید این ارزش هم در جامعه حفظ و هم ارتقاء یابد.

وی اظهار داشت: ما به دنبال آن هستیم تا بتوانیم از انجام برخی پدیده‌های اجتماعی که منجر به پدیده‌‌های انتظامی می‌شود با مشارکت مردم جلوگیری کنیم.

حیدریان با بیان اینکه ما به دنبال سه سرمایه اجتماعی در جامعه هستیم گفت: ما در تلاشیم تا آگاهی بخشی به مردم، جلب مشارکت و جلب اعتماد عمومی را در جامعه کسب کنیم. 

وی با تاکید بر اینکه صدها برنامه در سطح استان به مناسبت هفته ناجا برگزار می‌شود گفت: یکی از بزرگترین اهداف ما تحقق شعار مقام معظم رهبری است که مورد تاکید فرمانده انتظامی استان نیز است.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی  به منظور بزرگداشت هفته ناجا و تجلیل از کارکنان خدوم ناجا و ‌توجه ویژه پیشکسوتان ناجا از جمله برخی از برنامه‌های این هفته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان ارتقای سرمایه‌گذاری اجتماعی نیروی اجتماعی، تبین و تشریح رویکرد جامعه محوری پلیس را از برنامه‌های دیگر این هفته عنوان کرد و افزود: ما به تنهایی قادر به ایجاد امنیت در جامعه نیستیم بلکه مستلزم همکاری سایر دستگاه‌های استان هستیم.

وی گفت: استان کردستان از نظر جمعیت ،جغرافیا و جرم در رتبه ۱۶ و ۱۷ کشور قرار دارد این در حالی است که در زمینه انواع جرائم رتبه ۳۳ را در کشور داراست.

حیدریان نمایش اقتدار و هوشمندسازی پلیس را از برنامه‌های دیگر هفته نیروی انتظامی بیان کرد و افزود: برگزاری صبحگاه، اهدا خون، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان نیز دیگر برنامه‌های این هفته است. 

وی برپایی چادر سلامت توسط هلال احمر، اعزام مددجویان به مراکز مشاوره نیروی انتظامی، پخش تیزرهای هشدار انتظامی و ارائه خدمات مردم یاری در مناطق محروم را بخشی از دیگر از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در کردستان عنوان کرد. 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: ناجا سرمایه اجتماعی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان هفته نیروی انتظامی هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی