Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از دو فصل نه چندان رقابتی میان لیورپول و منچسترسیتی، حالا رقابت مدرن فوتبال انگلیس بار دیگر از سر گرفته می شود و این دو تیم، یکشنبه شب در آنفیلد مقابل هم قرار می گیرند

کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس، یکشنبه شب در آنفیلد آغاز می شود.

طرفداری | گرچه پیروزی منچسترسیتی مقابل چلسی در استمفوردبریج، گام مهمی برای آن ها برای رقابت جهت قهرمانی در این فصل بود اما بازی در خانه لیورپول می تواند اهمیت بیشتری برای سیتیزن ها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهمیت این دیدار نه فقط برای منچسترسیتی بلکه برای لیورپول، چلسی و منچستریونایتد هم بالاست چرا که نتیجه این مسابقه، میزان شانس بقیه مدعیان را هم مشخص می کند. دو فصل از تقابل حقیقی سیتی و لیورپول برای قهرمانی لیگ برتر می گذرد. از آن زمان در فصلی که به واسطه شیوع کرونا با وقفه روبرو شد، لیورپول کاملا بر لیگ سلطه داشت و پس از سی سال به قهرمانی رسید که پیش از شروع پاندمی، قرمزها توانسته بودند مقابل تیم گواردیولا سه بر یک به برتری برسند.

در فصل گذشته هم لیورپول به واسطه مصدومیت ها و اتفاقاتی که کاملا ضدشان رقم خورد، منچسترسیتی با نتیجه قاطعانه 4-1 در آنفیلد پیروز شد؛ دیداری که فیل فودن درخشید و آلیسون یک شب کابوس وار را سپری کرد. در فصل گذشته، منچسترسیتی با هفده امتیاز بیشتر از لیورپول قهرمان لیگ شد. پیش از آن چه؟ قبلا به نظر می رسید که بازی لیورپول - منچسترسیتی یک رقابت حماسی و دشمنی بزرگی خواهد بود که برای سال ها ادامه خواهد یافت چرا که در فصل 19-2018 رقابت پپ گواردیولا و یورگن کلوپ به اوج خود رسید و منچسترسیتی با یک امتیاز اختلاف قهرمان لیگ شد. این در حالی بود که لیورپول در طول فصل فقط یک بار شکست خورد. 

جایگاه منچسترسیتی و لیورپول در لیگ برتر در فصول گذشته

گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی با لیورپول گفت:

پس از فصلی که ما با صد امتیاز قهرمان شدیم (18-2017)، لیورپول همیشه رقیب قهرمانی بود. فصل گذشته آن ها مشکلات زیاد و مصدومان مهمی داشتند. اگر این اتفاقات رقم نمی خورد، آن ها می توانستند فصلی فوق العاده داشته باشند. در چهار فصل اخیر همیشه این دو تیم برای قهرمانی جنگیده اند و هر دو تیم شایسته ستایش هستند. 

گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از این دیدار از لیورپول حسابی تعریف کرد و البته به تمجید از یورگن کلوپ پرداخت و او را یک سرمربی دانست که باعث شده خودش سطحش فراتر برود و به سرمربی بهتری تبدیل شود. اگر منچسترسیتی پس از برد در خانه چلسی بتواند مقابل لیورپول پیروز شود، ثابت می کند که مدعی اصلی قهرمانی در این فصل است و با وجود شکست مقابل پاری سن ژرمن، پایان هشت روز پرفشار آن ها به شکل خوشی رقم خواهد خورد. گواردیولا از نگرش و سبک بازی تیمش مقابل چلسی و پاری سن ژرمن رضایت کامل دارد و گفته هیچ گاه به اندازه الان در دوران سرمربیگری اش خوشحال نبوده است. درست است که فصل گذشته منچسترسیتی در آنفیلد به پیروزی 4-1 رسید اما باید این حقیقت را در نظر داشت که استادیوم خالی بود و آخرین پیروزی سیتیزن ها در آنفیلد پر از تماشاگر به سال 2003 بر می گردد که نیکولاس آنلکا، گل برتری شان را زد. 

چه کسانی گل های لیورپول و منچسترسیتی را در این فصل زده اند؟

گواردیولا خودش هم بر این نکته واقف است که پیروزی در یک بازی بدون تماشاگر، متفاوت از دیداری است که تماشاگران در آن حاضر باشند. او در کنفرانس خبری اش در این مورد شوخی کرد:

خیلی ممنونم که به پیروزی فصل گذشته مان در آنفیلد اعتبار بخشیدید! خیلی خوشحالم که خوشحالی ام را خراب کردید (خنده)! در آلمان مقابل دورتموند قرار می گرفتیم و در بارسلونا وقتی به مادرید می رفتیم، هواداران رئال و اتلتیکو همیشه بودند. فشارها خیلی زیاد بود. گاهی اوقات برنده نمی شوید چون تیم حریف خوب است. ما در خانه حریف چه با تماشاگر باشد و چه بدون آن، بازی مان را انجام می دهیم که فصل گذشته توانستیم پیروز شویم.

اگر لیورپول بتواند برنده شود، نه تنها جایگاه نخست جدول را حفظ می کند بلکه فاصله اش با منچسترسیتی را به عدد چهار افزایش می دهد و آن ها با افزایش اعتماد به نفس شان می توانند ثابت کنند مدعی قهرمانی هستند. با بازگشت ویرجیل فن دایک و فرم آماده محمد صلاح، قرمزها دوباره برای قهرمانی می جنگند. احساسات و هیجان می تواند محرک لیورپول در کورس قهرمانی باشد. این بازی می تواند جدال خط حمله ویران کننده لیورپول در مقابل دفاع پولادین منچسترسیتی هم باشد. 

خط حمله ویران کننده برابر دفاع پولادین
تعداد گل ها، xG، شوت ها، شوت های در چارچوب، نرخ گل شدن شوت ها و لمس توپ در محوطه حریف دو تیم آمار دفاعی دو تیم
گل های خورده، xGA، شوت های در چارچوب دریافتی، کلین شیت ها و موفقیت در دوئل های لیورپول و سیتی شوت های در چارچوب و گل های دریافتی دو تیم

لیورپول با پانزده گل زده، بهترین خط حمله این فصل لیگ برتر را در اختیار دارد و 49 شوت در چارچوب داشته که این بیش از هر تیمی است. منچسترسیتی فقط یک گل خورده که این گل در شکست 1-0 هفته اول شان مقابل تاتنهام دریافت شد. 

ترجمه از وب سایت تلگراف

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها دنیلو: گواردیولا همسرش را هم مثل یک فوتبالیست می بیند! کمیته استیناف AFC فرجام خواهی پرسپولیس را نپذیرفت سه لژیونر برگشتند، سه استقلالی جدید و بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ خط خوردند! توماس توخل: وقتی لیست انگلیس را دیدم، فکر کردم ریس جیمز به تیم واترپلو دعوت شده است! مورینتس: بدون شک توپ طلا را به بنزما می دادم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فصل گذشته لیگ برتر شوت ها دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس

به نظر می‌رسد رقبای منچسترسیتی از نحوه عملکرد مهاجم ناتینگهام فارست خیلی خشنود نیستند. 

طرفداری | منچسترسیتی در هفته سی و پنجم لیگ برتر با نتیجه 2-0 مقابل ناتینگهام فارست به برتری دست یافت. 

در روزی که بازیکنان نونو اسپیریتو سانتو موقعیت‌های مهمی را از دست می‌دادند، با پاس‌های کوین دی بروین، منچسترسیتی توسط یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند دو گل به ثمر رساند. دو موقعیت ناتینگهام فارست در نیمه اول رقم خورد. ابتدا کریس وود مقابل دروازه تقریبا خالی سایه‌زنی کرد تا موقعیتی که اکس‌جی آن 0.7 برآورد می‌شد، به راحتی از دست برود. در ادامه نیز جیسون موریلو دیگر موقعیت مسلم گلزنی را در یک قدمی دروازه راهی آسمان کرد تا فارست در حساس‌ترین بازی ممکن از گلزنی ناکام بماند. پس از بازی، عده‌ زیادی از طرفداران ناتینگهام فارست و البته رقبای منچسترسیتی در کورس قهرمانی عملکرد کریس وود را زیر سوال بردند. آن‌ها پس از یافتن توییت‌های 10 سال پیش مهاجم نیوزلندی در مورد منچسترسیتی، به سراغ ویکی پدیای او رفتند و مهاجم فارست را عضوی از باشگاه شهر منچستر معرفی کردند. در این بین، برخی نیز نام او را به «کریس داروین نونیز نیکولاس جکسون وود» تغییر دادند. وود امروز به سبک مهاجم لیورپول و چلسی موقعیت از دست داد. 

وضعیت عجیب ویکی پدیای کریس وود در لحظه نگارش این مطلب توییت‌های کریس وود از منچسترسیتی در سال‌های 2012 و 2013؛ برداشت «هواداری از منچسترسیتی» توسط این بازیکن دشوار است. او بازی‌های زیادی را به این شکل تماشا کرده و به آن‌ها پرداخته است. 

 

موقعیتی که کریس وود از دست داد

کریس وود با وجود عملکرد نه‌چندان جالب در بازی امروز، آمار قابل قبولی در بحث گلزنی دارد. او طی 28 بازی در کنار ثبت نمایش‌های خوبی مثل هتریک در دیدار با نیوکاسل، مجموعا 12 بار گلزنی کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم