Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فروش جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس در رشته کامپیوتر یا فناوری اطلاعات دارای سابقه کار در زمینه فروش حداقل 3 سال تسلط بر حوزه ها و روش های مختلف فروش تسلط بر شاخص های کمی و کیفی فروش مهارت تعیین اهداف و تهیه گزارشات فروش آشنا به سامانه ارتباط با مشتری (CRM) دارای قدرت فن بیان و روابط عمومی بالا کارمند فروش جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت دارای مدرک تحصیلی کاردانی و یا بالاتر کامپیوتر یا فناوری اطلاعات دارای سابقه کار در زمینه فروش آشنا به سامانه ارتباط با مشتری (CRM) دارای قدرت فن بیان و روابط عمومی بالا و توان مذاکره برنامه نویس ASP.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

NET جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت آشنا به HTML , CSS , Jquery آشنا به برنامه نویسی NET MVC. آشنا به پایگاه داده SQL Server و تجزیه و تحلیل مسئله مسلط به مباحث داشتن سابقه کار با پروژه معتبر الزامی است. سایر شرایط: بسیار منظم و متعهد مسئولیت پذیری بالا توانایی تحلیل و حل مساله علاقه‌ مند به کار گروهی علاقه مند به یادگیری علاقه مند به اشتراک گذاری مطالب برنامه نویس PHP جنسیت: خانم، آقا نوع قرارداد: تمام وقت مهارت های تخصصی مسلط به زبان برنامه‌نویسی PHP مسلط به فریمورک Laravel مسلط به پایگاه‌داده MySQL تجربه پیاده‌سازی وب سرویس ( RESTful , REST ) مسلط به مفاهیم شی‌گرایی ( Object Oriented ) و الگوهای طراحی ( Design Pattern ) مسلط به معماری MVC مسلط به HTML , CSS , JavaScript , Jquery داشتن سابقه کار با پروژه معتبر الزامی است. سایر شرایط: تجربه کار با لینوکس بسیار منظم و متعهد مسئولیت پذیری بالا توانایی تحلیل و حل مساله علاقه‌ مند به کار گروهی علاقه مند به یادگیری علاقه مند به اشتراک گذاری مطالب از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس موبایل 09147753946 واتساپ 09147753946 ایمیل job@ttbz.ir

 

پربیننده ترین نیروهای قراردادی وزارت بهداشت تبدیل وضعیت می شوند استخدام ناظر HSE، ناظر برق و ناظر مکانیک در اصفهان استخدام پرستار در یک مطب پزشکی در اصفهان استخدام کارشناس ارشد شیمی در شرکت آرایشی و بهداشتی همراه نوین سپهر در البرز استخدام کارشناس فروش در شو روم در کاشی سازی فخار رفسنجان در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت آقا نوع قرارداد علاقه مند برنامه نویس سابقه کار تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژن درمانی به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه رویان، دکتر مسعود وثوق، مدیر گروه پژوهشی پزشکی بازساختی پژوهشگاه رویان با حضور در برنامه تلویزیونی «چرخ» به مرور دستاوردهای پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در زمینه پزشکی بازساختی و ژن درمانی، پیشینه ژن درمانی، خاموش‌سازی ژن‌ها و تأثیر هوش مصنوعی بر ژن درمانی و سرمایه‌گذاری در این حوزه پرداخت.

در این برنامه دکتر مسعود وثوق به زبانی ساده و شیوا مفاهیم پیچیده حوزه پزشکی بازساختی و ژن درمانی را تشریح کرد و گفت: اکنون ژن درمانی و پزشکی ترمیمی نقطه عطفی در تاریخ پزشکی جهان است؛ چرا که زمانی متصور بودیم برای بیماری‌های ژنتیکی درمانی وجود ندارد اما امروزه تحقیقات نشان داده توانمندی درمان برای بیماری‌هایی مانند تالاسمی و دیستروفی عضلانی وجود دارد.

وی در ادامه گفت: یک شرکت با حدود هفتاد نفر پرسنل پژوهشگر و تحصیل کرده در حوزه پزشکی بازساختی و ژن درمانی می‌تواند به اندازه فروش نفت خام خیلی از کشورها درآمد کسب کند که کاملاً با درآمد نفتی برابری می‌کند و ما امروز از نظر نیروی انسانی مستعدترین و پویاترین پژوهشگران را حداقل در منطقه خاورمیانه داریم که نیازمند بررسی و سرمایه‌گذاری است.

مدیر گروه پژوهشی پزشکی بازساختی پژوهشگاه رویان خاطرنشان کرد: ایران نیز باید بیشتر در این حوزه سرمایه‌گذاری کند؛ چرا که با سرعت سرسام آوری در حال سالمند شدن هستیم و می‌طلبد تا سیاستگذاران و سرمایه گذاران در این حوزه پزشکی – درمانی ورود پیدا کنند. البته بخش خصوصی تا حدودی فعالیت در این زمینه را شروع کرده اما هنوز نیاز داریم تا در این حوزه به صورت کلان تصمیم گیری و سرمایه‌گذاری شود.

کد خبر 6094154 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • ژن درمانی به اندازه فروش نفت درآمدزایی می کند
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • جشنواره «هات‌داکس» در ایستگاه پایانی؟/ گرفتاری‌های تهدید کننده
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  •  استخدام سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان