Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ذبیح الله پورشیب، کاپیتان ایلامی تیم ملی کاراته در مرحله سوم مسابقات کاراته وان مسکو موفق شد تارگوت حسنوف از آذربایجان را (برنده در هانتی) شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کند.

دومین روز رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان مسکو از صبح امروز(شنبه- ۱۰ مهرماه) آغاز شد و ذبیح‌الله پورشیب تنها نماینده کاراته ایران با شکست در دیدار نیمه‌نهایی از حضور در فینال بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورشیب در رقابت‌های وزن ۸۴+ کیلوگرم، در دور نخست به مصاف انوار بوگرین از بلژیک رفت و موفق به برتری ۲ بر یک مقابل حریف خود شد. او در دور بعد با نتیجه ۲ بر صفر از سد ولادیمیر برزانیچ  از صربستان گذشت. 

کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در مرحله یک چهارم نهایی، پس از تساوی یک- یک مقابل تارگوت حسنوف از آذربایجان، با هانتی(رای داوران) پیروز میدان لقب گرفت و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد؛ نبیل اچابی از مراکش حریف پورشیب در دیدار نیمه‌نهایی بود، که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ کاراته‌کا مراکشی به پایان رسید و نماینده کشورمان به دیدار رده‌بندی راه یافت. 

پورشیب برای کسب مدال برنز، فردا(یکشنبه ۱۱ مهرماه) به روی تاتامی خواهد رفت؛ مسابقات لیگ برتر کاراته وان مسکو طی روز های ۹ الی ۱۱ مهر ماه با حضور ۳۷۱ شرکت کننده از ۴۹ کشور برگزار می‌شود.

ذبیح‌الله پورشب (قیاسوند) (زاده ۲۷ تیر ۱۳۶۷ در زنگوان) کاراته کا اهل شهرستان سیروان در استان ایلام در ایران است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکو پورشیب کاراته کا نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به جام ریاست جمهوری امارات تیم‌های الوصل و اتحاد کلبا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید و به فینال جام حذفی امارات صعود کرد. 


تک گل تیم فوتبال اتحاد کلبا را مهدی قایدی در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند.
 
در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، امروز  تیم‌های النصر و شباب الاهلی به مصاف هم می روند. 

دیگر خبرها

  • آاس رم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند