Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا "محمود ثمینی" روز شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا از انجام واکسیناسیون کرونا برای دانش آموزان بالای ۱۲ سال در استان خبر داد و افزود: طبق گزارش های اعلام شده استقبال از تزریق واکسن کرونا در برخی از شهرهای استان کمتر شده است.

وی اظهار داشت: از مردم می خواهیم با توجه به لزوم افزایش ایمنی، نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند که در این مسیر نیازمند همکاری ائمه جمعه و علمای بزرگوار در رابطه با تشویق مردم به تزریق واکسن کرونا هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه بازگشایی مدارس کشور از پانزدهم آبان ماه، تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است ادامه داد: همچنین دانشگاه‌های کشور در مقطع دکترا و کارشناسی ارشد از پانزدهم مهرماه به صورت حضوری آموزش دانشجویان را آغاز خواهند کرد و سایر دانشجویان نیز با توجه به انجام واکسیناسیون، از نیمه آبان ماه در دانشگاه ها حضور خواهند یافت. 

معاون استاندار لرستان اظهار داشت: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی استان، تمامی افرادی که با دانش‌آموزان در ارتباط هستند مانند رانندگان سرویس مدارس، معلمان، والدین و سایر افراد باید واکسینه شوند. 

ثمینی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی در خصوص آخرین وضعیت استان به لحاظ رنگ بندی، ۲ شهرستان رومشکان و چگنی در وضعیت زرد و سایر شهرستان ها در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند. 

وی یادآور شد: تزریق واکسن به منزله پایان کرونا نیست و هم استانی ها کماکان رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات را در زندگی روزمره لحاظ کنند .

بیش از یک میلیون دُز واکسن کرونا وارد استان شده است و بیش از ۷۰ درصد جامعه هدف تزریق، تک دز واکسن خود را دریافت کرده اند.

برچسب‌ها استانداری لرستان طرح واکسیناسیون کرونا لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان طرح واکسیناسیون کرونا لرستان استانداری لرستان طرح واکسیناسیون کرونا لرستان تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها ، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی همچنین در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود