Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:29:22 GMT

ورود صحیح تشکل های دانشجویی فارس به عرصه فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۰۲۰۳

ورود صحیح تشکل های دانشجویی فارس به عرصه فضای مجازی

به گزارش خبرنگار مهر، سعید یوسفی ظهر شنبه در جلسه تکریم و معارفه مدیر فضای مجازی و رسانه، دبیر اشراف کلی فرماندهی و مسئول ادوار ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: اهمیت فضای مجازی و دغدغه‌های حاکم بر این فضا طی سال‌های اخیر در بیانات رهبر معظم انقلاب بارها شنیده شده است و معظم له در اظهارات متعددی، غفلت از آسیب‌های مرتبط با این فضا را گوشزد کرده‌اند و تعابیری راهبردی به کار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمنان از راه‌های مختلفی به ویژه در زمینه حملات رسانه‌ای، انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار داده‌اند، افزود: تشکل‌های دانشجویی در عرصه رسانه‌ای و فضای مجازی ورود جدی و صحیح همراه با برنامه ریزی مناسب داشته باشند و در این راستا باید برنامه ریزی لازم برای افزایش سواد رسانه‌ای دانشجویان و نسل جوان صورت گیرد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از تدوین سند چشم انداز فضای مجازی و رسانه در بسبج دانشجویی دانشگاه‌های این استان خبر داد و تصریح کرد: موضوع فضای مجازی و مدیریت صحیح آن یکی از مهمترین اولویت‌های تشکل‌های دانشجویی باشد.

در این جلسه سپهر قاسمی به عنوان مدیر فضای مجازی و رسانه ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی و از زحمات سید علی قریشی مسئول پیشین این مدیریت تقدیر و تشکر شد.

همچنین قاسم محمدی به عنوان دبیر اشراف کلی فرماندهی و مسئول ادوار ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس معرفی و از زحمات محمدجواد کهندل پور دبیر سابق اشراف کلی فرماندهی این ناحیه تجلیل شد.

کد خبر 5318267

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانشجویی فضای مجازی دانشگاه شیراز اربعین 1400 ویروس کرونا اربعین حسینی بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا مرز مهران کهگیلویه و بویراحمد واکسن کرونا عکس استانها کرمانشاه گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی علامه حسن زاده آملی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند