Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@20:39:05 GMT

تیمم را وسط فصل رها نمی‌کنم؛ حتی برای بارسا

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۰۳۶۹

تیمم را وسط فصل رها نمی‌کنم؛ حتی برای بارسا

سرمربی ریوپلاته رسما اعلام کرد که جانشینی رونالد کومان نخواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد کومان در بارسلونا مدت هاست که به خطر افتاده و جایگاهی بسیار متزلزل دارد. سرمربی هلندی فصل قبل بارسا با به کوپا دل ری رساند ولی نتایج او در رقابت های دیگر ناامیدکننده بود.

 

 

 

 

خوان لاپورتا که مارس گذشته به عنوان رئیس بارسا انتخاب شد، اعتقادی به کومان ندارد ولی نبود یک گزینه جانشینی مناسب و نیز غرامت 12 میلیون یورویی باعث شده تا نتواند تصمیم خود مبنی بر اخراج کومان را نهایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

طبق ادعای راک 1 نام مارسلو گایاردو نیز برای جانشینی کومان روی میز است.

گایاردوی 45 ساله در ریورپلاته در این سال‌ها فوق‌العاده کار کرده و کارنامه کاری او آن‌قدر خوب بوده که با توجه به 2 قهرمانی‌اش در جام لیبرتادورس، سال گذشته به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت رئال مادرید در اسپانیا مطرح شده بود. اکنون نیز او جزو گزینه های جانشینی رونالد کومان است. از قرارداد گایاردو با ریور کمتر از 6 ماه دیگر باقیمانده و او اخیرا اعلام مرد که قصد حضور در فوتبال اروپا را دارد و به تمدید فکر نمی کند. گایاردو در دوران فوتبالش برای موناکو و پی اس جی نیز سابق بازی دارد و به خوبی فضای فوتبال اروپا را می شناسد.

 

 

 

 

سرمربی آرژانتینی در نشست خبری سوپرکلاسیکو و در واکنش به شایعات حضورش روی نیمکت بارسلونا گفت:« تردید داشتم که در نشست خبری امروز شرکت کنم، چون پس از اخبار و شایعات اخیر، مجبورم به سوالاتی پاسخ بدهم که علاقه ای به آنها ندارم. تمام تمرکزم روی بازی برابر بوکاجونیورز است و علاوه بر این، همه می دانند که دوست دارم تا پایان قراردادم در ریور بمانم. من جزو مربیانی نیستم که در نیمه های فصل، تیمم را رها کنم، حتی به خاطر بارسلونا.»

 

گایاردو ادامه داد:« دلیلی ندارد که ذهنم را به مسائل حاشیه ای معطوف کنم. با ریور قرارداد دارم و به این تیم متعهدم. می خواهم مربی ریور بمانم و در ذهنم چیز دیگری نمی گذرد. اینکه با من تماس گرفته شده یا خیر هم دلیلی برای مطرح کردن ندارد. فقط می توانم بگویم که تا پایان قراردادم خواهم ماند و سپس خواهیم دید چه می شود. فعلا همه توجهم روی سوپرکلاسیکو است.»

 

 

ریورپلاته رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ریورپلاته رونالد کومان سرمربی بارسلونا آرژانتین رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امروز خیرونا و بارسا علاوه بر اینکه به ‏عنوان دربی کاتالونیا همیشه حساس بوده است اما برای بارسلونا ‏اهمیت خاص دیگری هم دارد.‏

بارسا اگر امروز نتواند به پیروزی برسد قهرمانی زودهنگام را به رئال ‏هدیه داده است. دیدار دو تیم با دو گل زودهنگام در دقایق 3 و 4 با ‏تساوی دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 45+1 لامینه یامال در محوطه ‏جریمه خیرونا سرنگون شد. ‏

لامینه یامال از سمت راست قصد ورود به محوطه جریمه خیرونا را ‏داشت که ضربه پای میگل به ساق پای او سرنگونش کرد. درحالیکه ‏بارسایی‌ها دستها را بالا برده و به پنالتی اعتقاد داشتند بازیکنان ‏خیرونا داور را احاطه کرده و می‌گفتند خطا بیرون از محوطه جریمه ‏اتفاق افتاده است. داور بعد از بررسی صحنه با مانیتور وی‌ای‌آر نقطه ‏یازده قدم را نشان داد و لواندوفسکی توپ را وارد دروازه کرد تا بارسا ‌‏2-1 پیش بیفتد.

با وجود اعتراض برخی هواداران رئال مادرید در شبکه‌های اجتماعی ‏کارشناسان داوری در رسانه‌های مادرید هم معتقد بودند پنالتی به ‏درستی اعلام شده است. پرز بورول، کارشناس داوری مارکا، گفت:"در ‏تصاویر مشخص است که میگل رودریگز روی خط محوطه ساق پای ‏یامال را می‌زند و پنالتی به درستی اعلام شده است". ‏

دیگر خبرها

  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • من عاشق تیمم هستم و به بایرن نمی‌روم
  • بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر