Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@07:43:32 GMT

مادر ونزوئلایی جانش را فدای نجات فرزندانش کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۰۵۶۲

مادر ونزوئلایی جانش را فدای نجات فرزندانش کرد

به گزارش تابناک به نقل از ایندیپندنت، مادر ونزوئلایی که در دریا گرفتار شده بود چهار روز پیاپی با شیر دادن به دو فرزندش آن‌ها را از مرگ حتمی نجات داد، اما خود جان سپرد.

 یک قایق حامل هشت نفر در یک سفر تفریحی در ایالات «میرندا»ی ونزوئلا در دریا دچار سانحه شد و تمام مسافرانش از جمله «ماری شاکان» را که به همراه ۲ فرزندش در آن حضور داشت به آب انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا بود که وقتی همه گرسنه و تشنه بودند، مادر به فکر نجات فرزندان ۶ و ۲ ساله خود افتاد و با شیر دادن به آنها جان‌شان را نجات داد.

نیروهای امدادی چهار روز بعد این زن ۲۵ساله و ۲ فرزندش را در یک قایق نجات کوچک یافتند اما با وجود انتقال مادر به بیمارستان، او به دلیل کاهش شدید آب بدن که شیردهی هم تشدیدش کرده بود جان خود را در بیمارستانی در کارکاس از دست داد.

منبع: اعتماد آنلاین

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای پیمان جبلی فاتحان خیبر ایندیپندنت اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای پیمان جبلی فاتحان خیبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آزمایش جالب زیر آب : شکستن تخم شترمرغ کف دریا (فیلم)



منبع:پیج ghava30

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عملیات پرورش و بسته بندی گوشت خرگوش، شتر و شتر مرغ در کارخانه (فیلم) وحشت مردم از شتر مرغ فراری از باغ وحش (فیلم)

دیگر خبرها

  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • سوسانو چگونه از دنیا رفت و جومونگ چه بلایی سر او آورد؟
  • یک آزمایش جالب زیر آب : شکستن تخم شترمرغ کف دریا (فیلم)