Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@00:25:05 GMT

کره بادام زمینی سکسکه را هم درمان می کند!

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۰۶۱۳

کره بادام زمینی سکسکه را هم درمان می کند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، کره بادام زمینی در درجه اول از بادام زمینی و روغن تشکیل شده اما ممکن است مواد اضافی برای تغییر طعم و بافت مانند نمک، شکر، عسل یا ملاس به آن اضافه شوند.

به گزارش هلث، اگرچه کره بادام زمینی کالری نسبتا بالایی دارد، اما دارای پروتئین و ویتامین‌های ضروری مانند ویتامین E و ویتامین B۳ نیز می‌باشد؛ این ترکیبات به حفظ سلامت ماهیچه‌ها، سیستم ایمنی بدن، عملکرد پوست و عصب کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره بادام زمینی همچنین  مزایای دیگری برای سلامتی مانند کاهش سطح بالای کلسترول، تنظیم قند خون و حتی به حداقل رساندن خطر ابتلا به سنگ کیسه صفرا نیز دارد.

سکسکه زمانی اتفاق می‌افتد که اسپاسم دیافراگم باعث می‌شود هوا را جذب کنیم و فاصله بین تارهای صوتی ما به طور هم‌زمان بسته و صدایی تولید شود.

اگرچه مردان بیشتر مستعد ابتلا به سکسکه هستند  اما سکسکه در هر زمان برای هر فردی در هر سنی رخ می‌دهد. سکسکه به دلایل مختلفی ازجمله پرخوری، استرس یا نوشیدن یک نوشیدنی بیش از حد گرم، سرد یا گازدار ایجاد شود.

سکسکه می‌تواند آزاردهنده باشد به همین دلیل افراد روش‌های درمانی مختلفی از حبس کردن نفس گرفته تا تلاش بهترین دوست برای ترساندن را امتحان می‌کنند. اما دفعه بعد که سعی می‌کنید سکسکه‌های مزاحم را از بین ببرید از کره بادام زمینی کمک بگیرید.

دلیل استفاده از کره بادام زمینی این است که سکسکه مستقیما با تنفس ما ارتباط دارد و هنگام جویدن، بلعیدن و ضربه زدن به زبان برای بیرون کشیدن این ماده چسبنده از سقف دهان، ریتم تنفس تغییر می‌کند و ممکن است سکسکه را برطرف کند.

این خبر خوبی برای همه علاقه‌مندان به کره بادام زمینی است! به نظر می‌رسد، علاوه بر اینکه یک غذای خوشمزه است می‌تواند راه حلی برای مشکلات سکسکه نیز باشد.

پربیننده ترین ویتامین E چگونه می‌ تواند برای موهای شما مفید باشد آغاز صدور کارت واکسن کرونا دیجیتال به زبان فارسی و انگلیسی گمانه‌زنی‌ها از آینده کرونا در ایران سایت ثبت نام واکسن کرونا ( لینک کارت واکسن ) آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۷/۹)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کره بادام زمینی کره بادام زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون

به گزارش خبرآنلاین، آسترازنکا شرکت بزرگ تولیدکننده دارو سرانجام پس از چندسال تایید کرد که واکسن کرونای این شرکت می‌تواند عوارض جانبی لخته خون و کاهش پلاکت‌ ایجاد کند.

تسنیم در خبری نوشت: آسترازنکا ـ شرکت بزرگ تولیدکننده دارو ـ سرانجام پس از چندسال تایید کرد که واکسن کرونای این شرکت با نام تجاری کوویشیلد (Covishield) که در سطح گسترده‌ای استفاده شده، ممکن است عوارض جانبی نادر از جمله لخته خون و کاهش پلاکت‌ خون ایجاد کند.

شرکت بریتانیایی ـ سوئدی آسترازنکا، کوویشیلد را با همکاری دانشگاه آکسفورد ساخت و تولید آن در دوران همه‌گیری کرونا در مؤسسه سرم هند انجام شد. این واکسن در بیش از ۱۵۰ کشور از جمله انگلیس و هند تزریق شد.

یافته‌های برخی پژوهش‌های انجام‌شده در دوره همه‌گیری نشان می‌داد که این واکسن در محافظت مقابل ویروس کرونای جدید بین ۶۰ تا ۸۰ درصد مؤثر است.

با وجود این، یافته‌های پژوهش‌های بعدی نشان داده که این واکسن ممکن است در برخی افراد باعث ایجاد لخته خون شود که می‌تواند مرگبار باشد.

تعدادی از افراد در بریتانیا یک شکایت جمعی را ثبت و اعلام کرده‌اند که این واکسن منجر به بروز مرگ و میر و صدمات شدید منجر شده و در پی دریافت غرامت تا ۱۰۰ میلیون پوند برای حدود ۵۰ قربانی هستند.

در حالی که آسترازنکا ادعای افراد را رد می‌کرد، برای اولین بار در یکی از مدارک دادگاه تایید کرده است که این واکسن در موارد بسیار نادر، باعث سندرم لخته خون می‌شود که علامت اصلی ایجاد لخته خون و تعداد پایین پلاکت خون در انسان است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901644

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • فواید و خواص آب سیب زمینی