Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام یک منبع خبری در کاتالونیا، گزینه ارجح رئیس باشگاه بارسلونا برای جانشینی رونالد کومان این باشگاه تغییر کرده، اما خود او فعلاً به مربی هلندی رأی اعتماد داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق گزارش رادیو کاتالونیا ترتیب گزینه‌های که خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به‌عنوان جانشینان رونالد کومان در نظر گرفته نسبت به چند روز قبل تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش برنامه «سوپلمنت» رادیو کاتالونیا، اریک تن‌هاخ سرمربی فعلی تیم فوتبال آژاکس اکنون گزینه ارجح لاپورتا برای جانشینی کومان روی نیمکت بارسلوناست و در صورتی که کومان نتواند در بازی امشب (شنبه) در خانه اتلتیکومادرید نتیجه‌ای قابل قبول کسب کند، احتمالاً سرمربی سابق تیم ملی هلند برکنار می‌شود.

با این حال همین منبع خبری اعلام کرد که استخدام سرمربی 51 ساله آژاکس قراردادی با باشگاه هلندی دارد که فسخ کردن آن برای کاتالان‌ها هزینه سنگینی درپی خواهد داشت و به همین دلیل روی کار آوردن او بلافاصله پس از اخراج کومان کار آسانی نخواهد بود.

قرار گرفتن نام تن‌هاخ در صدر فهرست گزینه‌های لاپورتا برای هدایت بارسلونا پس از کومان در حالی است که او در روزهای اخیر چهار گزینه دیگر شامل؛ آندره‌آ پیرلو، مارسلو گایاردو، روبرتو مارتینس و ژاوی را مدنظر داشت و در میان آنها تنها آندره‌آ پیرلو بدون تیم است و سه نفر بعدی به ترتیب با باشگاه ریورپلاته آرژانتین، اتحادیه فوتبال بلژیک و تیم السد قطر قرارداد دارند.

کومان ماندنی است!
در حالی که اکثر رسانه‌ها درباره اخراج احتمالی کومان در صورت باخت تیمش به اتلتیکومادرید گمانه‌زنی می‌کنند، خوان لاپورتا در جمع خبرنگاران از ابقای این مرد هلندی خبر داد. او گفت: کومان می‌ماند. او هر نتیجه‌ای که برای بازی امشب رقم بخورد به کارش ادامه می‌دهد. او تا حد مشخصی سزاوار کسب اعتماد از سوی باشگاه هست. به هر حال او اسطوره باشگاه است. من شجاعت او را برای قبول هدایت تیم در برهه‌ای این‌چنین پر از مشکل را تحسین می‌کنم.

کومان: اخراج می‌شوم؟ لاپورتا چیزی نگفته است اما خودم چشم و گوش دارم/ یک کیسه پول داشتم، مسی اینجا مانده بود!

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا رونالد کومان بارسلونا رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۰۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی چند هفته قبل اعلام کرده بود که دیگر تصمیم برای ادامه همکاری با بارسلونا ندارد و هر اتفاقی هم که رخ دهد در انتهای فصل جاری نیمکت این تیم را ترک خواهد کرد و به دوران حضورش در بارسا به عنوان مربی پایان خواهد داد.

از همون زمان اعلام شد که خوان لاپورتا و دیگر مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا مربی جوان را از تصمیمی که گرفته منصرف کند و در نهایت موفق به انجام این کار شدند و او را راضی کردند که فصل آینده هم در سمت سرمربی این تیم حضور داشته باشد.

سرمربی و رئیس بارسلونا روز گذشته در نشست خبری این تصمیم را به صورت رسمی به خبرنگاران و هواداران این تیم اعلام کردند و تباس ساعاتی بعد در پاسخ به سوالی در این باره به رسانه‌ها گفت:«ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیمی است که این باشگاه گرفته است.

من روی چنین مسائلی تمرکز نمی‌کنم و به همین دلیل مهم نیست که آیا این اتفاق من را شگفت زده کرده است یا نه. در جایگاهی نیستم که درباره مربیان و کارهایی که انجام می‌دهند صحبت کنم. اگر لاپورتا معتقد است که این تصمیمی درست برای بارسلوناست و ژاوی خوشحال است، پس این بهترین تصمیم برای بارسا خواهد بود اما من نمی‌توانم در این باره نظر بدهم.»

دیگر خبرها

  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)