Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به سفر رئیس قوه قضاییه به این استان گفت: حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای بحث‌های خوبی درباره حمایت از صنعتگران مطرح کرد و ابتکار خوبی به خرج داد که جا دارد از وی تشکر کنیم. «لطف‌الله سیاهکلی» در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به سفر اخیر رئیس قوه قضائیه به قزوین، بیان کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای فردی متخصص، کاربلد، کارآمد و از جنس قوه قضائیه است و اقدامات بسیار خوبی انجام داده که مورد توجه و تقدیر مردم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که رئیس قوه قضاییه در سفر به قزوین با گروه‌های مختلف جلساتی را برگزار کرد، گفت: رئیس دستگاه قضا آمادگی خود را برای اصلاح قوانین اعلام کرد و از ما خواست که در مورد اصلاح برخی از قوانین با قوه قضائیه در مجلس شورای اسلامی همکاری و اقدامات لازم در این راستا انجام شود.

وی ادامه داد: همچنین در این دیدار‌ها بحث شد که قضات باید بر اساس حق، عدل و قانون قضاوت کنند و صرفاً معیار را قانون قرار ندهند و باید حق و عدالت هم مورد توجه قرار گیرد.

سیاهکلی بیان داشت: حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای بحث‌های خوبی درباره حمایت از صنعتگران مطرح کرد و ابتکار خوبی به خرج داد که جا دارد از وی تقدیر و تشکر کنیم. در این زمینه رئیس دستگاه قضا تاکید کرد کمیته‌های تخصصی و مشورتی و کمیته‌های صلح و سازش قبل از دادگاه تشکیل شود که باعث می‌شود پرونده‌های کمتری به دادگاه ارجاع شود که ابتکار بسیار خوبی است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه صنعت هم لازم است که کمیته تخصصی تشکیل شود تا پرونده‌ها ابتدا در آنجا مورد بررسی قرار گیرد. اگر این کمیته‌ها راه بیفتد، کمک زیادی به احکام صادره در دادگاه‌ها خواهد کرد و احکام دقیق‌تر و سریع‌تر صادر می‌شود.   رئیس قوه قضائیه پنج شنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۰ در سفر یک روزه به استان قزوین در دیدار با اقشار مختلف مردم این استان همدلی و هماهنگی قوای سه گانه در سه ماهه اخیر را نسبت به چهار دهه گذشته بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: در این مدت مسائل و مشکلات مهم کشور در نشست‌هایی سه‌جانبه و دوجانبه با روسای قوا، وزرا، نمایندگان مجلس و گروه‌های مختلف نخبگانی بررسی و پیگیری شده است.   بیشتر بخوانید: همدلی و هماهنگی امروز قوای سه‌گانه در ۴۰ سال گذشته بی‌نظیر بوده است/ درخواست رئیس قوه قضاییه از حوزه‌های علمیه برای ایفای نقش در تبیین موضوعات و گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه
انتهای پیام/ برچسب ها: رئیس قوه قضاییه مجلس شورای اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی رئیس قوه قضاییه قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور

 فرمانده انتظامی کردستان در جمع فعالان سیاسی، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای امنیت بیان داشت: دشمنان اسلام با هدف قراردادن موضوع عفاف و حجاب، در جامعه درصدد ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه هستند.

سردار علی آزادی افزود: تضعیف عفاف و حجاب در جامعه زمینه ساز کاهش امنیت است و استحکام بنیان خانواده را به خطر می‌اندازد.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت طرح نور نیازمند حمایت مردمی است، بیان داشت: اجرای طرح نور در جامعه، طبق قانون خواسته مسئولان و مطالبه عمومی مردم برای مقابله با ناهنجاری می‌باشد.

سردار آزادی در ادامه با قدردانی از تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در اجرای طرح نور، از علما، احزاب سیاسی و مردم که در این طرح مهم همانند دیگر ماموریت با پلیس همراهی، مشارکت نموده اند، تشکر و قدردانی کرد.

 در این جلسه جمعی از فعالان سیاسی استان ضمن بیان نکته نظرات خود از اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت و از اقدامات پلیس استان در این خصوص و ایجاد امنیت و آرامش روانی شهروندان تقدیر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • راهکار‌های رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • اژه‌ای: حکومت وظایف و مسئولیت‌هایی را در قبال کارگران بر عهده دارد
  • راهکارهای رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس مانده است
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • از معلمان در سراسر استان کرمان قدردانی شد+ فیلم
  • پیام قدردانی کودکان غزه از دانشجویان آمریکایی در دانشگاه کلمبیا
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است