Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@09:15:03 GMT

چه خبر از سومین نفتکش ایرانی حامل سوخت به لبنان؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۰۸۸۶

چه خبر از سومین نفتکش ایرانی حامل سوخت به لبنان؟

سایت اطلاع رسانی تانکر تراکرز که اخبار مربوط به حمل و نقل و ذخیره نفت خام در نقاط مختلف دنیا را دنبال و منتشر می کند با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد که سومین محموله سوختی ایران به مقصد لبنان وارد خلیج سوئز شده است.

بنابر اعلام تانکر تراکرز، این نفتکش که Fortune نام دارد، حامل گازوئیل یا بنزین است که از طریق بندر بانیاس در سوریه برای تحویل به حزب الله لبنان راهی سوریه است و اکنون از دریای سرخ وارد خلیج سوئز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز دو نفتکش دیگر از ایران به همین طریق سوخت مازوت به لبنان صادر کرده بودند./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: لبنان سوخت سومین نفتکش ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  رئيس پليس راه استان گفت: بامداد امروز ساعت 5:10 در کیلومتر 14 محور نهبندان - زاهدان ، در اثر برخورد يکدستگاه اتوبوس با وانت تويوتا حامل سوخت قاچاق  2 نفر جان خود را از دست دادند.  
 
سرهنگ عليرضا رضايي افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند يکدستگاه اتوبوس با يک وانت تويوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر اين حادثه رانندگي،  خودروی تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و 2 نفر به دليل شدت جراحات جان خود را از دست دادند. 
 
وی  با بيان اين که علت تصادف برابر نظريه کارشناسان پليس راه، تغيير مسير ناگهاني از سوي راننده اتوبوس تشخيص داده شده است، گفت: رانندگان با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از هرگونه عجله و شتاب بي مورد پرهيز کنند تا شاهد اينگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشيم. 

دیگر خبرها

  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان