Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان از پوشش ۷۰ درصدی واکسیناسیون دز اول در مجموعه شهرستان‌های شش‌گانه تحت پوشش دانشگاه خبر داد.

دکتر نوید دانایی اظهار کرد: درحال حاضر ۱۳۴ بیمار بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از وجود ۳۱ بیمار کرونایی بستری در بخش‌های ویژه خبر داد و اضافه کرد: سیر بستری و ابتلا به کرونا همچنان ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته و با بیماریابی فعال ،  ۱۵۰ بیمار تست مثبت سرپایی در مجموعه تحت‌پوشش ثبت شده است.

وی با اشاره به تسریع در واکسیناسیون در استان گفت: در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان در تزریق دز اول واکسن به مرز ۷۰ درصد رسیده ایم که اتفاق مهمی است.

دانایی ادامه داد: متاسفانه ما امروز در سطح جامعه در حال حرکت به سمت ساده انگاری هستیم که تقاضا داریم فرمانداران این بحث را مدنظر قرار دهند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس با بیان اینکه مدارس با روال مصوب در حال انجام امور آموزشی و پرورشی هستند افزود: باید مراقبت کنیم تا با یک هم افزایی واکسیناسیون دانش آموزان با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به نگرانی های برخی در خصوص تزریق واکسن اظهار کرد: واکسن‌های ما عارضه‌های بسیار بسیار ناچیزی داشته و به تعداد انگشتان دست هم نیست و نباید به خانواده ها تزریق نگرانی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان گفت: واکسن‌ها برای دانش آموزن ایمن است و نیاز است تا مراکز انجام واکسیناسیون دانش آموزان افزایش پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کرونا در ایران دانشگاه علوم پزشکی سمنان واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­­­پورحسینی افزود: در دو سال گذشته در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، ظرفیت خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه علوم پزشکی تهران دو برابر شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت: این تعداد خوابگاه کفایت نمی‌کند و معاونت دانشجویی فرهنگی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد است طی یک سال آینده ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی را دو برابر کنند.   مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت ادامه داد: به تعداد تخت‌های خوابگاه‌های مجردی هم ۱۰ هزار تخت افزوده شده است.   پورحسینی ضمن تشکر از خیرینی که در این امر مشارکت داشتند، افزود: همچنان از همکاری خیرین در این حوزه استقبال می‌کنیم. ­

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس